وزارت نیرو فکری برای کمبود آب در شهرستان شاهرود کند

نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: با توجه به اینکه شهرستان شاهرود در ثانیه ۲۰۰ لیتر آب شرب کم دارد لازم است فکری برای کمبود آب این شهرستان شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت(طبنا) ، علی اصغر خانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه 17 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: اشتغال پایدار از جمله شعارهای رئیس جمهور بود در حوزه انتخاباتی شهرستان شاهرود که 25 درصد بیکاری وجود دارد. بسیاری از جوانان نخبه، تحصیلکرده و حتی ماهر در امور صنعتی و کشاورزی بیکار هستند. لازم است به وزارتخانه‌های مربوطه دستور دهید تا به طور جدی در خصوص این مسئله ورود کنند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: امسال نسبت به سال 1400، 70 درصد بودجه وزارت نیرو اضافه شده اما متأسفانه کمبود آب در کشور همچنان باقی است، نمونه آن در شهرستان شاهرود در ثانیه 200 لیتر آب شرب کم داریم. چندین بار تذکر در این خصوص داده شده است، مردم بسیار عصبانی هستند، چرا به فکر آب شرب شهرستان شاهرود نیستید. امسال در شهرستان با بحران آب روبرو خواهیم شد. اگر به این مسئله به طور جدی ورود نکنید مقصر شما هستید.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: وزارتخانه متبوع شما خرید تضمینی انگور را از کشاورزان شاهرودی داشته‌اند، وقتی دولت خرید تضمینی انجام می‌دهد کشاورزان به دولت اعتماد می‌کنند، شما برای شهرستان شاهرود وقت گذاشته و انگور را خریداری کردید، اما با گذشت چند ماه ریالی به کشاورزان پرداخت نشده است./

پایان پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha