بیشترین اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان کرمان مربوط به بم می باشد

استاندار کرمان، با اشاره به اینکه بیشترین مصوبات سفر ریاست جمهوری در راستای حل مسائل مربوط به شهرستان بم بوده است، گفت: ‌همه مسئولان و دست‌ اندرکاران امور اجرایی کشور به تبعیت از این جهت‌ گیری، نگاه خاصی به بازسازی این شهر دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدمهدی فداکار در دیدار با مدیران و شوراهای اسلامی بم و بروات با اظهار رضایت از اقدام‌ های انجام شده در این شهر بر تسریع روند بازسازی بم و خدمت‌ رسانی به مردم این شهر تاکید کرد.

وی با بیان این مطلب که بم یک نقطه مهم گردشگری در استان است، اظهار داشت‌: باید توجه ویژه‌ ای به مسائل بم داشته باشیم و بحث آسفالت کوچه‌ ها و بازسازی آنها به صورت جدی در یک بازه زمانی مشخص پیگیری شود.

استاندار کرمان، با اشاره بر اینکه بیشترین مصوبات سفر ریاست جمهوری در راستای حل مسائل مربوط به این شهر بوده است، گفت: ‌همه مسئولان و دست‌ اندرکاران امور اجرایی کشور به تبعیت از این جهت‌ گیری، نگاه خاصی به بازسازی این شهر دارند و اعتباراتی برای حوزه راه‌ ها که مهمترین آنها روکش جاده کرمان - بم، باند دوم نرماشیر - ریگان و بازسازی محور بم - جیرفت است، که انجام خواهد شد.

فداکار در ادامه ضمن یادآوری ویژگی‌ های بارز و مثال زدنی مردم بم افزود: برای راه‌ اندازی کتابخانه‌ ها و فرهنگسراها و ایجاد حفظ روحیه نشاط در مردم بم تلاش می‌ کنیم.

وی خواستار پیگیری و رسیدگی به مشکلات بروات از سوی مسئولین شد و گفت: بروات زیر سایه شهر بم قرار گرفته و ناخواسته می‌ تواند از ظرفیت‌ های شهر بم نیز استفاده کند.

استاندار کرمان در ادامه، بیان کرد: ارتقای بروات به شهرستان به دلیل استانداردهای موجود مشکل است، اما برای رفع دغدغه جوانان بخش بروات پیگیر این مساله خواهیم بود و بحث امنیت بروات نیز پیگیر افزایش کلانتری و نیروهای امنیت در این بخش هستیم.

فداکار در دیدار مدیران شهرستان نرماشیر نیز با بیان اینکه نرماشیر جزء شهرستان‌ هایی است که پیشرفت قابل توجهی داشته است، بیان کرد: کارهای زیادی در این شهرستان انجام شده و بحث سرمایه‌ گذاری و جذب سرمایه‌ گذار و ایجاد اشتغال برای افراد بومی منطقه بالا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌ گذاری برای کارخانه آسفالت و همچنین ایجاد پنل خورشیدی به علت تابش نوری زیاد برای این منطقه، یک نقطه مثبت و باعث رضایتمندی است.

محمد برزنگ فرماندار بم نیز در این جلسه، رسیدگی به وضعیت نامناسب کوچه‌ های بم و بروات را مهم دانست و خواستار توجه ویژه به شهر بم و بروات و استفاده از اعتبارات سفر برای روشنایی معابر و همچنین مشکلات مشابه مربوط به اراضی و بحث ارزش افزوده کارخانجات در بم شد.

علیرضا ریاضی شهردار بم نیز بحث های پیگیری بر زمین ماندن طرح های عمرانی شهری، بازسازی حریم شهر بم، سیلبند بروات، راه‌ اندازی بخش خودروسازی در بروات را مطرح و خواستار پیگیری آنها شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha