کرمان هم اکنون پایتخت انیمیشن کشور است

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان، گفت: کرمانی با اختصاص سی درصد جوایز کشوری در بخش انیمیشن این استان را به پایتخت انیمیشن کشور تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی جعفری در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در شهرستان رفسنجان، با اشاره به اینکه کرمانی ها سی درصد جوایز ملی را در رویداد کشوری در سال های گذشته به خود اختصاص داده اند، گفت: کرمان به پایتخت انیمیشن ایران تبدیل شده است.

وی افزود: خوشحالم از اینکه تلاشی که از چهار سال گذشته برای نهضت تولید محتوای دیجینتال بومی راه اندازی کرده ایم؛ امروز در سراسر کشور بسیار جدی تر، پر رنگ تر و حرفه ای تر برگزار می شود.

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور، ادامه داد: از مجموعه حرفه ای مس سرچشمه تشکر می کنم، که با نگاه حرفه ای به موضوع برگزاری رویداد ورود کرده اند و از این عرصه حمایت می کنند و همچنین خوشحالم از اینکه این رویداد ملی در استان کرمان برگزار می شود.

جعفری، اظهار کرد: هم اکنون ۷۹۱ تیم، با حضور نزدیک به چهار هزار نفر در سراسر کشور رقابتشان با هم در سراسر کشور آغاز می شود، که این رقابت ماراتن گونه در سه حوزه انیمیشن، اپلیکیشن موبایلی و بازی های موبایلی برگزار می شود.

وی، ابراز داشت: برگزیدگان مرحله استانی در دو حوزه اپلیکیشن و بازی های موبایلی در مرحله کشوری باید محتوا و محصول خود را توسعه دهند و استان کرمان با نهایت دقت افتخاراتی که در طول مرحله کشوری داشته است را مجدد به دست بیاورید.

دبیر رویداد تولید محتوای بسبج کشور، تصریح کرد: تیم های شرکت کننده که در حوزه اپلیکیشن های و بازی های تلفن همراه موفق به کسب رتبه برتر شوند، توسط شرکت منادیان برای تجاری سازی محصول مورد حمایت قرار می گیرند، تا بتوانند کسب و کار جدی برای خود راه بیاندازند.

جعفری با اشاره به دیدار با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ابتدای سال ۹۸ اظهار کرد: شهید سلیمانی در آن دیدار عنوان کردند، که رشادت های سربازان مدافع حرم را به بهترین شکل ممکن باید نمایش دهیم و بر همین اساس تصمیم گرفتیم که سوژه ۲۴ نوامبر را مد نظر قرار دهیم؛ اما پس از شهادت شهید سلیمانی و سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه بازی فرمانده مقاومت با محوریت موضوع آمرلی را تولید کردیم که سال گذشته رونمایی این بازی انجام شد.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق، تاکید کرد: این بازی با دست خالی توسط همین جوانان ساخته شد و ساخت این بازی واکنش رسانه های غربی را به همراه داشته است و همچنین این بازی را در کشور عراق منتشر کردیم و هم اکنون هم در حال توسعه این بازی به زبان های دیگر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم مجموعه هایی که دستشان باز است، در این زمینه پای کار بیایند؛ چرا که امروز، زبان ارتباط با مخاطب، زبان بازی و تولید محتوا در حوزه دیجیتال است و مسئولان از این بستر به بهترین نحو ممکن می توانند استفاده کنند.

کرمان هم اکنون پایتخت انیمیشن کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان هم در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسئولین و مدعوین، از حضور تیم های شرکت کننده در رویداد چهارم تشکر کرد.

سرهنگ محمد پساوند اظهار کرد: امیدواریم محتواهایی که تولید می‌ شود در این جنگ رسانه‌ ای و سایبری که با دشمن داریم اثرگذار باشد و این محتواها مشت محکمی بر یاوه‌ گویی‌ های دشمن در این جنگ جهانی رسانه‌ ای علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

کرمان هم اکنون پایتخت انیمیشن کشور است

حجت‌ الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم با قدردانی از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان جهت حمایت از برنامه‌ های ارزشی و انقلابی اظهار داشت: بهترین انرژی پیشران و مشوق را از آموزه‌ های دینی برای انجام کارها می‌ توانیم داشته باشیم.

وی بیان کرد: در صحنه امروز کشور دشمنان اسلام متحد، هماهنگ، بدون پرده و نقاب برای به زمین زدن جمهوری اسلامی به میدان آمدند و در رزمگاه فضای مجازی از تمام توان خود با لشکرهای سایبری خود ورود کرده و تولید کذب و دروغ می‌کنند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: باید به قدرت پایدار و توان مردم در این جنگ سایبری بارک‌ الله و آفرین گفت که در این جنگ نابرابر تاب‌ آوری کردند که خیلی ارزشمند است.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: امروز جنگ سخت سایبری در پیش داریم و همه عناصر دست به دست هم دادند و جنگ ترکیبی ایجاد کرده و در کنار آن جنگ روانی را هم رقم زدند.

وی ابراز کرد: زمانی که تلاش در راه حق باشد خداوند با تایید خود مردم را یاری می‌ کند.

کرمان هم اکنون پایتخت انیمیشن کشور است

مسوول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان‌ و دبیر رویداد استان کرمان نیز اظهار داشت: امروز در فضای مجازی نیازمند مجاهدت انقلابی هستیم.

سرهنگ باقری با تاکید بر اینکه دشمن در فضای مجازی غلبه دارد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که با کار انقلابی و جهادی می‌تواند آن‌ها را ارائه کند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از طریق شایعه و عملیات روانی قصد تحریف واقعیت‌ ها را دارد اما تشت رسوایی او از بام افتاده و صدای دروغ‌های دشمن شنیده شده است.

مسوول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اذعان شبکه‌ های معاند مبنی بر اینکه دشمن به‌ دنبال تجزیه ایران است، تصریح کرد: از هنرمندان جامعه مطالبه داریم در این جنگ ترکیبی دشمن با تولیدات فاخر خود این دروغ‌ پردازی‌ های دشمن را خنثی کنند.

وی ضمن قدردانی از سپاه رفسنجان و پشتیبانی بی‌ نظیر مس‌ سرچشمه رفسنجان، عنوان کرد: رویداد امروز در قالب ۲۶ گروه برگزار می‌ شود، سال گذشته استان کرمان در دو رشته رتبه اول را کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha