لزوم اولویت بندی شهرها جهت رفع بحران کم آبی در کشاورزی

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: اولویت بندی شهرستان ها برای رفع بحران بی آبی در کشاورزی باید صورت بگیرد و شهرستان هایی که در اولویت اول هستند زودتر اقدام شود تا کشاورزان از این بحران نجات پیدا کنند و به اقتصاد هم ضرری نرسد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار سید ضیاءالدین حزنی در سفر خود به استان کرمان و در مراسم یادواره شهدای فرماندهان لشکر ۴۱ ثارالله و شهید شاخص شهرستان نرماشیر سردار شهید سبزعلی محمدآبادی، گفت: امروز روش جنگ‌ها در دنیا تغییر کرده و مهمترین آن جنگ اقتصادی، ترکیبی و جنگ نفت در دنیا است. جوانان ما در حوادث اخیر غرور آفرینی کردند و دشمن را ناامید کردند.
وی در جمع مردم نرماشیر عنوان کرد: سپاه حافظ امنیت و حافظ جان ملت و حافظ دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در همه عرصه ها ما ورود خواهیم کرد و در کنار مردم هستیم.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن جنگ نیابتی و فرهنگی علیه کشور راه‌اندازی کرد و در جنگ فرهنگی سعی کرد باورهای مردم و هویت ما را تغییر دهد، افزود: هیچ جنگی به مظلومیت جنگ تحمیلی ایران نبود و در این جنگ کشورهای دنیا تمام عیار جنگ علیه انقلاب اسلامی ایران را آغاز کردند و مردم با دست خالی با بسیج مردمی پای آرمان‌ها و اعتقادات اسلامی خود ایستادند و از ناموس و خاک کشور دفاع کردند.

سردار حزنی تصریح کرد: تاریخ نشان می‌ دهد که چگونه در زمان حکومت شاهان و طاغوتیان در جنگ‌ های مختلف علیه کشور ذره ذره خاک ایران را واگذار کردند و امروز استکبار در همین سرزمین‌ های جدا شده از ایران پایگاه دارد و تروریست‌ ها از همین مکان‌ ها علیه کشور توطئه می‌ کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به فرماندهی ولی‌ فقیه مظلومانه از کشور دفاع کردند، گفت: در مرکز مطالعات جنگ اقتدار و فرماندهی امام و از همه مهمتر معنویت امام خمینی(ره) وجود دارد، که امام خمینی(ره) چگونه هشت سال جنگ را با ایمان و توکل به خدا رهبری و هدایتگری کرد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دنیا مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌ آرایی کرده بود و اصل چند نفر به یک نفر در جنگ تحمیلی پیدا بود، خاطرنشان کرد: شهدای ما در جنگ بهترین انسان‌ ها بودند و امروز ما مدیون شهدا هستیم.

سردار حزنی با بیان اینکه در سال های توطئه‌ دشمنان علیه کشور از همه اقشار شهید داریم و خانواده‌ هایی داریم که چندین شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ اند، اذعان کرد: مادری در جزیره هرمز داریم که ۹ شهید دارد و در جنگ از کارگر و قصاب و راننده و کشاورز و ورزشکار شهید داریم، تا فرماندهان شهیدی که برای دفاع از ارزشهای اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه جنس شهدا اخلاص و پاکی است و پیکر مطهر بعضی از آنها بعد از سالها پیدا شد، گفت: شهدا در شب‌ های عملیات با توسل به اهل بیت(ع) به راز و نیاز با خدای خود می‌ پرداختند و اذن شهادت می‌ گرفتند، رمز تمام عملیات‌ های ما نام ائمه اطهار(س) بود و شهدا با تاسی از اهل بیت(ع) به میدان مبارزه با دشمن می‌ رفتند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه وصیت‌ نامه شهدا را بخوانید و ببینید که آنها چه انسان‌ های بزرگی بودند و چگونه برای خدا بندگی کردند، اظهار داشت: امروز شهدا به واسطه بندگی خالصانه برای خدا جاودانه شدند و برای همیشه تاریخ عزتمند هستند.

سردار حزنی، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئول امنیت کشور است، اما در کنار تمام دولت‌ ها بوده و در خدمت‌ رسانی به مردم کمک کرده است، محرومیت زدایی از نقاط مختلف کشور در برنامه‌ های سپاه است و در این راستا از تمام ظرفیت‌های بسیج مردمی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن آبرسانی به نقاط محروم کشور در روستاها را در حال انجام دارد که تعداد قابل توجهی از این روستاها در استان کرمان هستند گفت: سپاه ثارالله استان کرمان نیز اقدامات بسیار خوبی برای محرومیت زدایی در جنوب و شرق استان انجام داده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز مسئولان باید از پشت میز بیرون بیایند و مدیریت خود را در میدان انجام دهند، تصریح کرد: عقب‌ ماندگی‌ هایی که وجود دارد باید جبران شود و اعتقاد داریم تا مرز رضایتمندی مردم فاصله داریم.

سردار حزنی افزود: با اعتمادسازی باید خود مردم را پای کار آورد و مردم اگر ببینید مسئولان در میدان هستند، حتما آنها هم پای کار می‌ آیند و نتیجه آن توسعه و آبادانی و پیشرفت کشور است.

وی، افزود: برای بحث بحران بی آبی باید یک تصمیم جدی گرفت، بحران آب شرب توسط قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی علیه السلام در حال رفع است؛ ولی باید در بحث کشاورزی هم تصمیم جدی تری گرفت.


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه بحران کم آبی یک بحران جهانی است، بیان کرد: اولویت بندی شهرستان ها برای رفع بحران بی آبی در کشاورزی باید صورت بگیرد و برای شهرستان هایی که در اولویت اول هستند زودتر اقدام شود، تا کشاورزان از این بحران نجات پیدا کنند و به اقتصاد هم ضرری نرسد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha