رزمایش فاطمی ۲ در سیرجان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، رزمایش جهادی پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان سیرجان با همکاری فرمانداری ویژه، گل گهر، دانشکده علوم پزشکی و اورژانس و ادارات آب، برق و گاز شهرستان تحت عنوان «رزمایش فاطمی ۲» در سیرجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، آیین بدرقه گروه های جهادی جهادگران بسیجی در قالب رزمایش فاطمی ۲، جهت اعزام به مناطق محروم شهرستان با حضور فرماندار ویژه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و بسیجیان حوزه ادارات و کارمندان پایگاه مقاومت ادارات شهید تندگویان شهرستان با هدف ارائه خدمات عمرانی،درمانی و برپایی میز خدمت ادارات در جهت افزایش سطح رضایتمندی مردم از محل فرمانداری سیرجان انجام شد.

رزمایش فاطمی ۲ در سیرجان برگزار شد

در این رزمایش گروه جهادی اداره آب و فاضلاب شهرستان با اعزام ۴ خودروی امدادی و ۲ خودروی سنگین و با اعزام ۱۲ نفر نسبت به آبرسانی به روستای روچون به طول ۳۰ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، آبرسانی به منطقه چاه نظری (۱و۲و۳)، چاه میش، چاه بادام به طول ۱۷ کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، آبرسانی شهر پاریز شامل احداث خط انتقال بین مخازن پاریز به طول ۳ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اقدام کرد.

رزمایش فاطمی ۲ در سیرجان برگزار شد

گروه جهادی اداره برق شهرستان، با اعزام ۴ خودروی تخصصی و اعزام ۸ نفر نیروی متخصص نسبت به اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف وفشار متوسط به طول ۱۲۰۰ متر در خیابان ابوریحان، تعمیرات ۱۲۰۰ متر شبکه معابر با تعمیر ۳۰ دستگاه چراغ ۱۵۰ وات و کابل کشی به ۲ روستای تابعه بخش زیدآباد، اقدامات لازم را به عمل آورد.

رزمایش فاطمی ۲ در سیرجان برگزار شد

گروه جهادی اداره گاز شهرستان با اعزام ۳ خودروی تاکتیکی و ۶ نیروی فنی به روستای سلیمانیه نسبت به پیگیری درخواست های مردمی از جمله شروع عملیات حفاری جهت نصب علمک های مورد درخواست و پاسخگویی در زمینه امور مشترکین ، قبوض گاز و سایر خدمات مرتبط با حوزه کاری اقدامات لازم را بعمل آوردند.

رزمایش فاطمی ۲ در سیرجان برگزار شد

دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز با اکیپی از پزشکان از جمله پزشک فوق تخصص نوزادان، متخصص زنان و زایمان، متخصص داخلی، متخصص جراحی، پزشک عمومی، ماما، روانشناس و تیم فوریت‌ های پزشکی و پرستاری(اورژانس ۱۱۵) در منطقه دوچاهی از توابع پاریز مستقر شده و به ویزیت و توزیع رایگان دارو برای ساکنان اقدام کرد.

رزمایش فاطمی ۲ در سیرجان برگزار شد

شایان ذکر است پایگاه بسیج گل‌ گهر نیز با تأمین دارو در این امر خداپسندانه به همراه اکیپ دانشکده علوم پزشکی سیرجان مشارکت داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha