دستگیری قاتل فراری در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری فردی که سال گذشته در پی نزاع و درگیری با سلاح گرم یک شهروند را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ رضا فیروزبخت، گفت: قاتل مسلحی که پارسال در نتیجه نزاع و درگیری، اقدام به قتل یک شهروند عنبرآبادی کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان عنبرآباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و درگیری مسلحانه چند ساعته با قاتل فراری در ارتفاعات، موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد، تصریح کرد: این قاتل مسلح، پارسال در نتیجه نزاع و درگیری، اقدام به قتل یک شهروند عنبرآبادی با سلاح گرم کرده بود و پس از آن متواری شده بود.

سرهنگ فیروزبخت بیان کرد: در نهایت با تدابیر اطلاعاتی قاتل در ارتفاعات شهرستان شناسایی و پس از دیگری مسلحانه این قاتل دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: از محل اختفای متهم دستگیر شده، ۲ قبضه سلاح و مقادیری مهمات کشف شد و متهم پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی، با بیان اینکه وجود سلاح‌ های غیر مجاز موجب بروز مشکلات فراوانی می‌ شود و در این خصوص طرح‌ های زیادی برای جمع آوری این سلاح‌ ها انجام شده است، از بزرگان طوایف و ریش سفیدان شهرستان درخواست کرد: فرهنگ سازی لازم در راستای تحویل سلاح‌ های غیر مجاز را در شهرستان انجام دهند، تا شاهد بروز چنین مواردی نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha