رهایی گروگان رودباری پس از ۴۴ روز از چنگال گروگانگیران

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از آزادی یک جوان ۲۰ ساله اهل این شهرستان با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ۴۴ روز اسارت از چنگال آدم ربایان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ محمد بژندی در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: ۴۴ روز قبل در مهرماه سالجاری یک جوان از اهالی رودبار جنوب توسط یک باند پنج نفره که همگی از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت بودند، در کوچه منتهی به منزل شخصی وی پس از ضرب و شتم ربوده شده و از آن زمان این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: آدم رباها قصد اخاذی از خانواده این فرد را داشتند، که در نهایت هویت برخی از این افراد شناسایی و ۲ نفر در هرمزگان دستگیر شدند و این در حالیست که فرد ربوده شده به استان سیستان و بلوچستان منتقل شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی رودبارجنوب تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی هویت آدم ربایان و دستگیری ۲ نفر از عاملان گروگان گیری در استان هرمزگان شدند، که در اعترافات آنها مشخص شد درخواست دریافت ۱۱ میلیارد تومان وجه نقد در کشور ایالات متحده عربی(دبی) این فرد را ربوده و به سیستان و بلوچستان انتقال داده اند.

سرهنگ بژندی، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی "رودبارجنوب " آدم ربایان بدون دریافت هیچگونه وجهی فرد ربوده شده را پس از ۴۴ روز آزاد کردند و این جوان پس از آزاد سازی به آغوش خانواده اش بازگشته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و متهمان متواری شده ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha