آزادی ۶ زندانی به مناسبت پیروزی تیم ملی در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان، گفت: به مناسبت پیروزی تیم ملی و با استفاده از ارفاقات قانونی ۶ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر از زندان کرمان آزاد شدند و نسبت به آزادی ۲۵ نفر از زندانیان سایر جرائم در روز آینده اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام حمیدی اظهار کرد: در پی پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی، جلسه ای در این رابطه با حضور مسئولان قضایی دادگستری استان برگزار شد.

وی افزود: پس از بررسی پرونده‌ ها نسبت به تخفیف و تبدیل قرار تأمین آن دسته از متهمان که شرایط ارتکاب جرم آنها اجازه می‌ داد اقدام و تعداد شش نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر با استفاده از ارفاقات قانونی از زندان کرمان آزاد شدند و نسبت به آزادی ۲۵ نفر از زندانیان سایر جرائم در روز آینده اقدام خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان؛ دستور اخیر ریاست قوه قضائیه را گامی مهم در ایجاد وحدت و نشاط اجتماعی دانست و گفت: اتحاد بین مردم و مسئولان مهمترین عامل شکست دشمنان طی سال های اخیر بوده است.

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال از بین بردن اتحاد در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: طبق آمارها ایالات متحده آمریکا میلیاردها دلار برای نابودی جمهوری اسلامی ایران هزینه کرده است، اما به حول و قوه الهی تا به امروز در اجرای نقشه شوم خود ناکام مانده است./دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha