جایگاه بسیج از جایگاه نظامی نیز بالاتر است

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جایگاه بسیج جایگاهی ارزشمند است که حتی از جایگاه نظامی بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی کشور خصوصا استان کرمان، اظهار کرد: خدا را شاکریم که سایه نائب امام زمان بر سر مملکت است و ما سربازان را در این معرکه ها و گدارهای و آسیب های موجود هدایت می کند.

وی افزود: در این ایام عزیزانی را از دست دادیم که سرمایه های این کشور بودند و این شهدا سرمایه گذار نظام شدند، تا این پرچم را به دست امام زمان برسانیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند« بسیجی بودن فرهنگ مجاهدان گمنام است فرهنگ مجاهدان بی توقع و خطر پذیر است»، تصریح کرد: در وقایع اخیر بسیجیان مظلوم واقع شدند و نگذاشتند ملت مظلوم یک درگیر یک مشت اغتشاشگر غافل، جاهل و مزدور شوند.

سردار ناظری خاطر نشان کرد: جایگاه بسیج جایگاهی ارزشمند است، که حتی از جایگاه نظامی هم بالاتر است.

جایگاه بسیج از جایگاه نظامی نیز بالاتر است

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله نیز در ادامه افزود: عزیزان انتظامی در سنوات قبل و این برهه در همه صحنه ها و در اوج ناامنی دنبال ایجاد احساس امنیت مردم بودند و در واقع کل بسیج یعنی همین. یعنی خودت امنیت نداشته باشید و به دنبال کسب همان برای مردم باشید.

وی اظهار کرد: بسیجی در فکر آباد کردن دنیاست اما دنیا طلب نیست، این چیزی است که در بحث محرومیت زدایی و کارهای جهادی که انجام می دهند به عینه دیده می شود، که در اوج نداری برای آباد کردن دنیا همت می کنند

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: عزیزان انتظامی هم در اوج نا امنی که خود داشتند به فکر امنیت دنیا و جامعه هستند.

سردار نظری در پایان خاطر نشان کرد: تشکر ویژه از همه عزیزان فراجا، انتظامی استان و شهرستان و کلانتری ها دارم، ما اوج وحدت و رزمایش همدلی را در این ۷۰ روز مشاهده کردیم هر کجا ما مشکل داشتیم انتظامی پشتیبانی می کردند چه خلاهایی را با همدلی برطرف کردیم، این نشان دهنده این است که ما برای امنیت جامعه بلوک بندی و مرز بندی نداریم.

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله نیز در این دیدار اظهار کرد: بنده قلبا از از مجموعه انتظامی استان تشکر می کنم؛ چرا این عزیزان در کنار سپاه و بسیج درخشیدند و باعث شدند، که استان کرمان کمترین آسیب را در وقایع اخیر داشته باشد.

وی افزود: پرچم اسلام ناب محمدی برافراشته شده و همچنان برافراشته خواهند ماند، که لازمه آن دو شرط اساسی است: یک بصیرت و معرفت در ذیل این پرچم و دیگری صبر که این دو مرکب یکدیگر هستند.

جایگاه بسیج از جایگاه نظامی نیز بالاتر است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: دوستان انتظامی و بسیجی و سپاه این دو مقوله که اکسیر ناب است را بدون تردید حفظ کردند و در اغتشاشات اخیر در بازدید میدانی که داشتیم هیچ کدام از این عزیزان گله مند نبودند و همه پای انقلاب بودند، که این همان بصیرت است.

حجت الاسلام عربپور تصریح کرد: حلقه اتصال دوستان انتظامی و سپاه بسیجیان هستند و بسیج اقیانوسی پهناور است. هر که بخواهد با امواج این اقیانوس تقابل کند غرق خواهد شد و هر که دل به این اقیانوس بزند نجات یافته است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم سردار ناظری از چند تن از بسیجیان که در حوادث اخیر جانانه در کف میدان حضور داشتند با اهداء لوح تقدیر تقدیر به عمل آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha