تخریب خانه باغ خانواده الناز رکابی ربطی به حوادث اخیر و ماجرای وی ندارد

رئیس کل دادگستری زنجان گفت : عدم توجه داوود رکابی به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساخت غیر مجاز  منجر به تخریب ویلای وی شد و ربطی به حوادث اخیر و ماجرای الناز رکابی ندارد .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به انتشار کلیپی از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی زراعی و باغها متعلق به "داود رکابی" اظهارکرد:عدم توجه داوود رکابی به اخطارهای جهاد کشاورزی مبنی برساخت و ساخت غیر مجاز منجر به تخریب ویلای وی شد.

وی ضمن تشریح پرونده بیان کرد :در مورخه ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ پرونده ای از سوی اداره جهاد کشاوری استان بر علیه داود رکابی برادر الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی جمهوری اسلامی ایران به اتهام ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر غیر مجاز کاربری اراضی به میزان ۱۲۰ متر مربع مطرح و اخطارهای متعدد به نامبرده مبنی بر تخریب خود شخص که پس از شکایت دستگاه متولی به دستگاه قضایی با ارائه مستندات پس از طی رسیدگی مراحل بدوی و تجدیدنظر، نامبرده طی دادنامه ای محکوم به قلع و قمع بنای احداثی و پرداخت جریمه نقدی میشود.

رئیس کل دادگستری زنجان افزود: در مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ اداره جهاد کشاورزی استان اعلام نموده محکوم علیه ۹۰ متر مربع از تغییر غیر مجاز کاربری را برطرف کرده و به میزان ۳۰ متر مربع بصورت غیر مجاز باقی مانده است که این قسمت باقیمانده در مورخه۱۴۰۱/۰۳/۲۱ توسط ماموران اداره جهاد کشاورزی تخریب شده است.

وی تصریح کرد: در فضای مجازی اینطور گفته شده که در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا در سئول کره جنوبی، الناز رکابی خواهر داوود رکابی بدون حجاب در مسابقه فینال شرکت کرده و این تخریب در راستای این حرکت وی می باشدکه قویا این ادعا و خبر، تکذیب می شود، چرا که تاریخ اجرای حکم تخریب با تاریخ مسابقه الناز رکابی نزدیک ۴ ماه فاصله هست.

رئییس کل دادگستری استان اظهار کرد : انتشار این کلیپ در این برهه از زمان و با توجه به تناقض گویی در کلیپ و خبر منتشر شده در فضای مجازی درست نیست و همه باید تابع قانون باشند ، فارغ از اینکه شخص از چه صنفی و جایگاهی در ورزش قهرمانی دارد .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha