ایجاد سامانه شفافیت توزیع مرغ در استان کرمان

جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: استان کرمان پنجمین استانی است که سامانه سماتیم در آن ایجاد می شود و شفافیت روند توزیع هدف اصلی این اقدام است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسعود محمودی گفت: در نظر است؛ کلیه معاملات گوشت مرغ در بستر سامانه سماتیم انجام شود و این سامانه، تسهیل گری در توزیع و شفافیت توزیع مرغ را به عهده دارد.

وی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان کرمان، افزود: سامانه تسهیل گیری در توزیع، شفافیت را به همراه دارد و حتی تالارهای اختصاصی برای مرغداران ایجاد که اگر چنانچه مشتری خاصی دارند، در این تالار اقدام به خرید و فروش نمایند.

جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، تصریح کرد: استان کرمان پنجمین استانی است که این سامان در آن ایجاد می شود و شفافیت روند توزیع هدف اصلی این اقدام است.

محمودی بیان کرد: اتحادیه مرغداران استان به نمایندگی از طرف جهاد کشاورزی روند را پیگیری و این سازمان هم نظارت می کند.

وی اظهار داشت: بستر نرم افزاری آن مربوط به شرکتی است که توسط وزارت جهاد کشاورزی تائید شده است.

جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، خاطرنشان کرد: امکان مدیریت تامین مرغ در صورت نیاز مرغ، از سایر استان ها از طریق سامانه سماتیم وجود داشته و به عبارت دقیق تر امکان سیاست گذاری توزیع بین استانی در این سامانه وجود دارد و مدیریت بیش بود یا کمبود مرغ از طریق این سامانه امکان پذیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha