واحدهای مسکن ملی در زنجان با کیفیت خوبی اجرا می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،با بیان اینکه خیلی از مشکلات و معایب مسکن مهر را مسکن ملی ندارد، گفت: ساخت و ساز واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان با کیفیت خوبی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)‌زنجان ،‌سید محمد شعاعی در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب زنجان، اظهارکرد: عملیات اجرایی پروژه کوی زیتون در غرب زنجان از زمستان سال گذشته شروع شده وبیش از هفت هزار واحد مسکن ملی در این پروژه ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه به طور متوسط بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصد پیشرفت فیزیکی دراین پروژه متفاوت است،تاکید کرد: خوشبختانه این پروژه به طور کامل فعال بوده، ساخت و ساز انجام می شود و تمام پیمانکاران پای کار هستند و از روند پیشرفت کاری خوبی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان اظهار داشت: در خصوص تامین مالی زیرساختها و مسائل روبنایی به جد پیگیر هستیم تا زمانی که مردم درواحدهای مسکونی ساکن می شوند تا مشکلی در خصوص مسائل زیر بنایی از قبیل مدرسه،مراکز آموزشی و فضای سبز نداشته باشند.

شعاعی با بیان اینکه خوشبختانه استان زنجان در اجرای نهضت مسکن ملی در کشور پیشتاز است بیان کرد : اداره کل راه و شهرسازی استان در این طرح به کیفیت ساخت و سازها بسیار توجه کرده و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به مسکن مهر دارد.

وی با بیان اینکه مسیرهایی برای عملیاتی شدن زیر ساختها تقریبا روشن شده و در جزئیات برخی از دستگاهها کم کاری می کنند و عدم تفاهم وجود دارد، تأکید کرد: در این راستا نماینده ای در این خصوص انتخاب شده و جزئیات و نقشه راه در خصوص احداث زیر ساختها و مسائل تعیین و حل شود.

این مسئول با بیان اینکه در تلاش هستیم مسائل مالی مسکن ملی را حل کنیم تا باری از دوش مردم برداشته شود و رضایتمندی لازم از سوی متقاضیان را داشته باشیم افزود: تسهیلات بانکی امروز قابل مقاسیه با تسهیلات بانکی مسکن مهر نیست، و رایزنی های لازم در حال انجام است تا فشار کمی به مردم در آورده وارد شود.

شعاعی خاطر نشان کرد: خیلی از مشکلات و معایب مسکن مهر را مسکن ملی ندارد و ساخت و سازها واحدهای مسکن ملی در استان با کیفیت خوبی انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha