راه اندازی قرارگاه عدالت فرهنگی در مناطق محروم کشور

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شهرستان ریگان با اشاره به رویکرد عدالت‌ محوری دولت سیزدهم گفت: قرارگاه عدالت فرهنگی به‌ صورت خاص در مناطق محروم کشور راه‌ اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حمید طریفی‌ حسینی، در مراسم افتتاح واحد آموزشی خیّرساز ویژه دانش‌ آموزان استثنایی شهرستان محروم ریگان، گفت: با اشاره به رویکرد عدالت‌ محوری دولت سیزدهم، هم اکنون شاهد راه اندازی قرارگاه عدالت فرهنگی به‌ صورت خاص در مناطق محروم کشور هستیم.

وی افزود: سازمان آموزش و پرورش استثنایی نماد عدالت تربیتی در کشور است و توجه به این دانش‌ آموزان در نقاط مختلف کشور به‌ صورت ویژه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، با بیان اینکه ۸۰ درصد مدارس استثنایی کشور را خیّران می‌سازند، بیان کرد: تمام تلاش ما در مدارس استثنایی این است که دانش آموزان استعدادهایی که در این مدارس آموزش می‌ بینند را شکوفا سازند.

طریفی حسینی با اشاره به افتتاح مدرسه استثنایی در ریگان خاطرنشان کرد: تأمین ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی شهرستان ریگان نیز با توجه به شرایط اقلیمی این منطقه در دستور کار قرار سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha