افتتاح یک مدرسه خیّرساز ویژه دانش آموزان استثنایی در ریگان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، یک واحد خیر ساز ویژه دانش آموزان استثنایی با زیر بنای ۳۵۰متر مربع در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد شریف زاده، با بیان اینکه این واحد آموزشی با مساعدت خیّرین و سازمان نوسازی مدارس استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال ساخته شده است، گفت: با افتتاح این واحد آموزشی که ۳۵۰ متر مربع زیربنا دارد، ۸۰ دانش آموز استثنایی این شهرستان از مزایای آن برخوردار می‌ شوند.

وی با تاکید بر این موضوع که؛ اولویت‌ مهم مجموعه تعلیم و تربیت استان کرمان دانش آموزان استثنایی می باشند، افزود: بدین منظور با اعتبار مشارکتی نوسازی و خیر مدرسه ساز گیتی کبیری، این مدرسه ۶ کلاسه ویژه دانش آموزان استثنایی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در طول ۳ سال و نیم ساخته شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان تصریح کرد: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی ساخت این طرح آموزشی به صورت ۵۰ درصد از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان و ۵۰ درصد مابقی نیز توسط بانوی خیّر مدرسه ساز تامین شده است.

شریف زاده، خاطرنشان کرد: این واحد آموزشی ۶ کلاسه جهت ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی و تربیتی به دانش‌آموزان استثنایی شهرستان ریگان راه اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha