آماده باش ۲۵۰نفر نجاتگر در طرح امداد و نجات زمستانه زنجان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه ۱۶ پایگاه ثابت و موقت و هشت اکیپ پشتیبان در طرح امداد و نجات زمستانه شرکت خواهد کرد گفت : ۲۵۰ نفر  امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده باش کامل طرح زمستانه قرار دارند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ غفور آقاجانلو روز دوشنبه (۲۸ آذرماه) در حاشیه طرح زمستانه پلیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان با توجه به آمادگی های قبلی و طبق برنامه‌های سنوات گذشته با ۱۶ پایگاه ثابت و موقت و هشت اکیپ پشتیبان در طرح امداد و نجات زمستانه شرکت خواهد کرد .

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان زنجان در طرح زمستانه مشارکت فعال دارند افزود : همچنین ۲۵ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و خودروهای پشتیبان و کمک دار در این طرح مشارکت داده خواهند شد .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد : محل های اسکان اضطراری با هماهنگی مدیریت بحران استانداری و فرمانداری ها در مسیرهای بین راهی و گردنه های برفی پیش بینی شده است.

آقاجانلو اظهارکرد: در سال جاری طبق هماهنگی های انجام شده با پلیس راه و راهداری گردنه های برف گیر استان تحت پوشش ویژه قرار گرفته اند و اکیپ های موقت امداد و نجات در این گردنه ها مستقر هستند تا در صورت انسداد گردنه ها امداد رسانی در اسرع وقت انجام شود .

وی ادامه داد : همچنین تیم های واکنش سریع ، تیم امداد و نجات کوهستان ، تیم آنست و سایر تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان در آمادگی کامل در جهت خدمت به هموطنان قرار دارند .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha