غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله  ماهنشانی در رودخانه قزل اوزن

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از غرق شدن نوجوان اهل روستای وهران در رودخانه قزل اوزن منطقه قارقاچای شهرستان ماهنشان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،غفور آقاجانلو در پی این حادثه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۴۳ امروز اورژانس گزارش یک مورد غرق شدگی را به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده ای لولک آباد و مرکز اداری ماهنشان همراه با یک دستگاه آمبولانس و پیکاپ به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم ارزیاب با کمک اهالی روستای وهران، قره باتلاق، برون قشلاق و پیکر بی جان نوجوان ۱۳ ساله را آب های رودخانه قزل اوزن بیرون کشیدند.

آقاجانلو تاکید کرد: با دریافت گزارش غرق شدگی این نوجوان، یک تیم سیلاب نیز همراه با تجهیزات سیلاب و غواصی از مرکز استان به منطقه اعزام و  عملیات تا  ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه بطول کشید.

آقاجانلو از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha