حل مشکل تامین داروهای خاص در شهرستان زرند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه سفر به شهرستان زرند، گفت: جهت کاهش تردد مردم شهرستان زرند جهت تامین داروهای خاص به مرکز استان، مقرر شده است تا لیست این داروها تهیه و توسط معاونت غذا و دارو به یکی از داروخانه های تحت پوشش این دانشگاه در شهرستان تحویل شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محسن بارونی در حاشیه سفر هیئت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به شهرستان زرند، گفت: برای اینکه تردد مردم شهرستان زرند برای تامین داروهای خاص به مرکز استان و داروخانه هلال احمر کاهش پیدا کند؛ مقرر شد تا لیست داروهای مورد نیاز تهیه و این داروها توسط معاونت غذا و دارو به یکی از داروخانه های تحت پوشش دانشگاه در شهرستان زرند تحویل شوند.

وی افزود: در زمینه ساختمان های اداره اوقاف که در راستای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مردم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است، مقرر شد اداره اوقاف شهرستان همکاری های لازم را داشته باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تامین اعتبار برای ساخت ساختمان آزمایشگاه مرکز بهداشت، پیگیری شبانه روزی شدن مرکز بهداشت یزدان شهر و حصار کشی خانه بهداشت را از دیگر مواردی عنوان کرد که در این جلسه بحث و بررسی شد.

دکتر بارونی تصریح کرد: اختصاص یک درصد فروش صنایع به بخش بهداشت از دیگر مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا نشستی با مسئولان صنایع در راستای همکاری بیشتر برگزار شود.

شایان ذکر است؛ دکتر احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر محسن بارونی معاون بهداشتی، دکتر سید میثم موسوی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی، دکتر محمدی مدیر درمان، دکتر پروین منگلیان مدیر پرستاری دانشگاه و دکتر مه لقا دهقان رئیس دانشکده پرستاری و مامایی در جریان سفر خود به شهرستان زرند با حضور در محل فرمانداری زرند با فرماندار، نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره اوقاف شهرستان و رئیس اداره بهزیستی زرند دیدار و گفت و گو کردند.

در این سفر مسئولان دانشگاه از ساختمان کلینیک فوق تخصصی زرند که توسط اداره اوقاف این شهرستان در حال ساخت است و همچنین خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم پزشکی زرند بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha