آمادگی ۱۰۰ مدرسه جهت اسکان زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از آمادگی خانه معلم، کانون‌ های فرهنگی تربیتی، میهمانسرای فرهنگیان و حدود ۱۰۰ مدرسه در شهر کرمان برای اسکان روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر مرقد شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در جمع مدیران مدارس محل اسکان زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی با اشاره به استقبال مردم استان‌ های مختلف و کشورهای حوزه جبهه مقاومت برای حضور در سومین سالگرد شهید سلیمانی، اظهار داشت: در این شرایط اولویت ما در زمینه اسکان و رفاه زائران قرار گرفته و سعی داریم با امکانات موجود بهترین شرایط را مهیا کنیم.

وی از آمادگی آموزش و پرورش استان برای اسکان روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در شهر کرمان خبر داد و گفت: خانه معلم، کانون‌های فرهنگی تربیتی، میهمانسرای فرهنگیان و حدود ۱۰۰ مدرسه در شهر کرمان آماده‌سازی و تجهیز شده و در اختیار زائران مرقد شهید سلیمانی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اجرای برنامه‌ های مختلف فرهنگی و هنری در مدارس استان در ایام سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، افزود: اجتماع بزرگ دانش‌ آموزان دختر متوسطه استان در روز ۱۳ دی‌ ماه در محل گلزار شهدای کرمان با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌ شود.

رضایی؛ از پیاده‌ روی ویژه فرهنگیان و اجتماع آنها در محل گلزار شهدای کرمان در روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ ماه خبر داد و تصریح کرد: موکب‌ های ویژه ادارات آموزش و پرورش نیز در گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه‌ اندازی خواهد شد، که علاوه بر خدمات رفاهی به زائران خدمات فرهنگی را نیز ارائه می‌ دهند.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره کشوری عهد دانش‌آموزان دبستانی با شهید سلیمانی نیز با حضور دانش آموزان دوره ابتدایی سراسر کشور روز ۲۲ دی‌ در کرمان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha