۳۰ مرکز سیار غیر مجاز عرضه موادغذایی در زنجان جمع‌آوری شد

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از جمع‌آوری ۳۰ خودرو و فروشگاه سیار غیرمجاز عرضه‌کننده موادغذایی فاقد مجوز در ورودی زنجان- قزوین با حکم قضایی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، محبوب آسمانی مرند با اعلام این خبر اظهارکرد: این اقدام در راستای پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی و رفع نقاط حادثه‌خیر انجام گرفت که در تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان با قوت ادامه خواهد یافت.

وی ضمن تأکید بر لزوم پاکسازی آزادراه‌ها از حضور وانت‌های سیار و غرفه‌های برپا شده فاقد مجوز عرضه مواد غذایی با هدف پیشگیری از تصادفات ناگوار و رفع نقاط حادثه‌خیز بیان کرد: در راستای اجرای قانون ماده ۶ و ۷ قانون ایمنی راه‌ها، با هدف ایمن‌سازی حاشیه راه‌ها و با دستور مقام قضایی و هماهنگی با نیروی انتظامی و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و اداره شهرستان زنجان، در ورودی آزادراه زنجان- قزوین (لاین شمالی) و اقدام به پاکسازی و جمع‌آوری محل از وانت‌ها و مراکز سیار بدون مجوز کردیم و این اقدام قانونی در کل محور ادامه دار خواهد بود.

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه محل مربوطه پس از پاکسازی تحویل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان شد تا نسبت به اجرای مستمر قانون اقدام کند، ادامه داد: در این طرح اجرا شده، در مجموع ۳۰ خودرو و فروشگاه سیار متخلف شناسایی و اخطاریه لازم را دریافت کردند.

آسمانی خاطرنشان کرد: این متخلفان در صورت تکرار تخلف، مشمول اقدام قضایی اداره کل شده و طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی همچنین از کشف تخلف در آزادراه زنجان- تبریز خبر داد و گفت: در حال اخذ مجوز از مقام قضایی برای جمع‌آوری خودروها و مراکز سیار عرضه‌کننده مواد غذایی هستیم.

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با یادآوری پیگیری‌های قضایی منجر به صدور حبس برای متخلفان عرضه‌کننده مواد غذایی مستقر در محور سطانیه تأکید کرد: مواردی نسبت به عرضه‌ موادغذایی در محل‌های حادثه‌خیز در محور ابهر- خرمدره مشاهده شده است که با هدف ایمن سازی محور برای کاربران جاده‌ای، خودروهای متخلف با حکم قضایی جمع‌آوری خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha