آغاز ثبت‌ نام فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ ای در "سامانه کارا"

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جنوب کرمان از آغاز ثبت‌ نام فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ ای مشمول در "سامانه کارا" خبر داد و گفت: فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ ای برای ثبت تقاضای تسهیلات می توانند از ۵ دی ماه الی ۱۲ دی ماه سال جاری به مدت یک هفته به "سامانه کارا" مراجعه و ثبت نام نمایند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهرام مسلمی مهنی اظهار داشت: طبق دستورالعمل جزء ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ کسب و کارهای دارای مجوز بخش فرهنگ و هنر اعم از چاپخانه، کانون های تبلیغات، موسسات مختلف فرهنگی و هنری، انتشارات، خانه های مد و لباس و آموزشگاه های آزاد هنری می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

وی افزود: فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ ای برای ثبت تقاضای تسهیلات می توانند از ۵ دی ماه الی ۱۲ دی ماه سال جاری به مدت یک هفته به "سامانه کارا" مراجعه و ثبت نام نمایند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جنوب کرمان، تصریح کرد: متقاضیان می‌ توانند درخواست و ثبت نام خود را که شامل طرح توجیهی در "سامانه کارا" قسمت تسهیلات تبصره ۱۸ به آدرس https://kara.mcls.gov.ir/default/Home/Main_Header ثبت و پس از آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای پر کردن بقیه فرم ها و تحویل طرح توجیهی و کپی مجوز به همراه اصل مجوز مراجعه نمایند.

مسلمی مهنی ابراز داشت: مجوز افراد باید دارای زمان بوده و ابطال نشده باشد، در صورت داشتن چک برگشتی یا سایر مشکلات حساب شخص در همان مرحله اول توسط بانک مردود می گردد.

وی با بیان اینکه جذب تسهیلات رقابتی و طرح‌ ها باید بررسی گردد، خاطرنشان کرد: لذا ثبت‌ نام صرف، تعهدی برای دستگاه اجرایی و بانک جهت پرداخت تسهیلات ایجاد نمی کند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha