وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شهرستان بم شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با استقبال استاندار، نماینده مردم شرق استان در مجلس و مسئولین وارد فرودگاه شهرستان بم شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز هشتم دی ماه با استقبال محمد مهدی فداکار استاندار کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین وارد فرودگاه شهرستان بمم شد.

وی سپس با حضور در گلزار شهدای این شهر، با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل یاد شهدا و امام راحل و همچنین درگذشتگان زلزله بم را گرامی داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شهرستان بم شد

وزیر فرهنگ در سفر یک روزه خود به استان کرمان ابتدا به شهرستان بم رفت و سپس برای شرکت در جشنواره "یادمان ولایت" به شهرستان جیرفت سفر خواهد کرد.

حضور در جمع هنرمندان و نشست با اهالی فرهنگ و هنر، بازدید از سینما فرهنگ و اطلس، سینمای در حال ساخت "امید شهرداری بم"، بازدید از مجموعه تاریخی ارگ بم، و نیز بازدید از برخی کارخانه های صنعتی مستقر در شهرستان بم از جمله کارخانه خودروسازی شرکت "مدیران خودرو" از جمله برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به بم می باشد.

همچنین اسماعیلی امروز در ادامه سفر خود به منظور شرکت در شورای اداری و بازدید از چند طرح فرهنگی به شهرستان جیرفت سفر خواهد کرد.

وی پس از اتمام برنامه های بم؛ برای حضور در "دوازدهمین جشنواره یادمان ولایت"، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از چندین طرح فرهنگی به جیرفت می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha