تجهیز ناوگان ریلی استان کرمان به دو رام قطار مسافری کرمان - تهران و بالعکس

مدیرکل راه آهن استان کرمان از اضافه شدن دو رام قطار مسافری در مسیر کرمان_ تهران و بالعکس در ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ ها، به ناوگان ریلی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجید ارجونی گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها و حضور کثیر زائران در استان کرمان با حمایت و موافقت دکتر صالحی مدیر عامل شرکت راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران دو رام قطار مسافری به ناوگان ریلی این اداره کل اضافه شد.

وی افزود: این قطارها جهت سهولت و رفاه حال مسافران و زائران مرقد سردار دلها این به ناوگان ریلی استان اضافه شده است.

مدیر کل راه آهن استان کرمان تاکید کرد: این قطارها از روزهای دهم تا شانزدهم دی ماه در مسیر تهران به کرمان و بالعکس سیر می‌ کنند.

ارجونی خاطرنشان کرد: قطار ۴ تخته فوق‌ العاده البرز با ظرفیت ۲۸۸ مسافر از ساعت ۱۹ از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد کرمان حرکت می کند؛ همچنین برگشت این قطار از ساعت ۱۸:۵۰ از ایستگاه راه آهن کرمان به ایستگاه راه آهن تهران می باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قطار فوق العاده طلایه ترکیبی ۴ تخته و ۶ تخته به ظرفیت ۳۹۰ نفر مسافر از ساعت ۱۹ از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد ایستگاه راه آهن کرمان حرکت می کند؛ ساعت برگشت این قطار نیز از ساعت ۱۸:۵۰ از ایستگاه راه آهن کرمان به مقصد تهران می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha