کرمان در سالروز شهادت سردار دلها میزبان یک لاله گمنام است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان ‌کرمان، گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک شهید گمنام در کرمان تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ پاسدار محمود مهدوی فرد، ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام سردار ‌حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم چند برنامه در تهران و کرمان برگزار می‌ کند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه سیره زندگی حاج قاسم در باغ موزه تهران به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس از برنامه‌ های این مجموعه در خارج از استان کرمان می باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: توزیع نشریه ۳ زبانه در بین زائران از جمله برنامه‌ های این اداره‌کل طی ایام دهه مقاومت است.

سرهنگ مهدوی فرد، بیان کرد: تشییع شهید گمنام در روز سه‌ شنبه ۱۳ دی، همزمان با سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» برگزار می‌ شود.

وی عنوان کرد: اجرای دعای ندبه با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و پخش مستقیم آن از شبکه یک صدا و سیما، از دیگر برنامه‌ های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس می باشد.

این مسئول رونمایی و پخش دو مستند بیت المقدس و کربلای ۴ را از جمله برنامه‌ های این اداره در سومین سالگرد شهادت حاج «قاسم» عنوان و خاطرنشان کرد: در این دو مستند نقش حاج «قاسم» در فرماندهی لشکر این عملیات‌ ها به مدت ۳۰ دقیقه جمع آوری شده و در دهه مقاومت از صدا و سیما پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha