گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دارالشهدای تهران

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 گفت: مراسم بزرگداشت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «جان فدا» و با شعار «به نیت حاج قاسم» در این منطقه برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ ، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دارالشهدای تهران، گفت: مراسم بزرگداشت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان«جان فدا» و با شعار« به نیت حاج قاسم» در منطقه دارالشهدای تهران برگزار می شود.

وی افزود:همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و در راستای الگوسازی اجتماعی و معرفی ایشان به عنوان قهرمان ملی ایران و چهره بین المللی جبهه مقاومت، ویژه برنامه محله محور «محله زیبایِ ما » شامل فضاسازی و آذین بندی محلات، مساجد، مدارس، اجرای سرودهای میدانی در روزهای ۱۳ و ۱۶ در میدان ابوذر ، افتتاحیه جشنواره فیلم عمار و اکران فیلم های مستند با موضوع حاج قاسم در سینما بهاران و سرای محلات همراه با نمایشگاه عکس و محتوا برپا خواهد شد.

متولیان تصریح کرد: پویش «به نیت حاج قاسم»، اردوی جهادی پزشکی ویژه افراد کم برخوردار، بازدید از خانواده معزز شهدا و جانبازان ، شب شعر «سردار ِ عشق»، برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی جام فرزندان شهدای مدافع حرم تهران( یادواره سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی) با حضور تیم های مناطق ۲۲گانه ، محافل جزء خوانی و ختم قرآن از دیگر برنامه هایی است که به منظور تجلیل از فداکاری های شهید سلیمانی در پاسداری و تحکیم ارزش های اسلامی و انسانی و با رویکرد مردم محوری در سطح منطقه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: از تاریخ ۱۲ الی ۱۷ دی ماه با هدف تقویت گروه های مردمی متشکل از بسیج، مساجد، هیئات و مجموعه های جهادی ایستگاه های فرهنگی در میدان های زکات، ابوذر و مسجد قمر بنی هاشم (ع) و ایستگاه فرهنگی «به نیت حاج قاسم» در میدان بهاران همراه با خودروآرایی برپا خواهد شد.

همچنین دو پویش «سلام حاج قاسم» شامل مسابقه کودک و نوجوان با محوریت کتاب «سلام حاج قاسم» و کمک مؤمنانه با عنوان «به نیت حاج قاسم» با همکاری و مشارکت شبکه یک سیما از دیگر برنامه هایی است که در این ایام اجرا خواهد شد.

گفتنی است مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام بهاران همراه با تجلیل از خانواده معظم شهدا، یادواره سردار سلیمانی همراه با تشییع شهید گمنام ، نامگذاری معابر به نام شهیدان زال و نامگذاری مجموعه ورزشی گل گندم به نام شهید شاعری ویادواره شهدای عملیات کربلای 5 نیز در مساجد منتخب سطح منطقه از دیگر برنامه هایی است که برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha