ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حاج قاسم سلیمانی

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمان، گفت: موکب درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در ضلع شرقی گلزار شهدای کرمان به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مجید حسینی، گفت: جهادگران سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان در موکب درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی در ضلع شرقی گلزار شهدای کرمان آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ویزیت زائران مزار سردار دلها در ایام دهه مقاومت می باشند.

وی افزود: این موکب درمانی از ۸ دی ماه راه اندازی شده و تا ۱۸ دی ماه(دهه مقاومت) به زوار خدمت رسانی می کند و به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به زائران گرامی راه اندازی شده است.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حاج قاسم سلیمانی

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمان تصریح کرد: در هر شیفت این موکب یک پزشک، هشت پرستار و یک تکنیسین دارویی که اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی سطح شهر کرمان هستند، کار خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را انجام می دهند.

شایان ذکر است؛ دکتر مهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دکتر پیام خزائلی مشاور رئیس دانشگاه در امور ستادی با حضور در این موکب روند خدمت رسانی به زائران بررسی کردند.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حاج قاسم سلیمانی

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha