بازرسی ویژه از مراکز اقامتی کرمان به منظور رفاه حال زائران شهید سلیمانی

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان گفت: به منظور رفاه حال زائران شهید حاج قاسم سلیمانی، بازرسی از مراکز اقامتی تحت پوشش این اداره‌ کل به خصوص هتل‌ های شهر کرمان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی اظهار کرد: با توجه به حضور تعداد زیادی از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان، ارائه خدمات مناسب به این عزیزان در اولویت برنامه این اداره‌ کل قرار گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه زائران طی روزهای اخیر با هیچ‌ گونه مشکلی در خصوص اقامت مواجه نشده‌ اند و تمامی مراکز اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه‌ های بومگردی و همچنین خانه‌ های مسافر آمادگی لازم را برای حضور زائران در شهر کرمان دارند.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان بیان کرد: از تمامی مراکز اقامتی خواسته شده است؛ که در کنار ارائه خدمات اقامتی، هرگونه خدماتی که مهمانان شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز داشتند را برطرف کنند.

فعالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت مراکز اقامتی تحت پوشش این اداره‌ کل به ۹۲ درصد رسیده است و در خصوص اقامت زائران هیچ‌ گونه کمبودی وجود ندارد.

اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha