ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی طی شش ماه آینده در شهرستان عنبرآباد

فرماندار عنبرآباد در جلسه شورای زمین و مسکن این شهرستان، با اشاره به ابلاغ پرداخت تسهیلات ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی به بانک های عامل، گفت: تعداد ۷۰۰ واحد مسکونی با استفاده از این تسهیلات طی شش ماه آینده در این شهرستان ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یزدان افشاری پور در جلسه شورای زمین و مسکن عنبرآباد که با حضور مسئولین عنبرآباد و بخش جبالبارز جنوبی برگزار شد، با اشاره به ابلاغ پرداخت تسهیلات ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی به بانک های عامل گفت : مدیران بانک ها بر اساس ضمانت های مورد درخواست متقاضی مندرج در دستور العمل مربوطه حداکثر همکاری را با مردم داشته باشند؛ تا در شش ماه آینده فرایند ساخت واحد های مسکونی در حوزه شهری و روستایی تکمیل گردد.

وی با اشاره به مسائل پیش رو در ضمانت های بانکی از بانک های عامل درخواست کرد: برای افرادی که با مشکل ضمانت مواجهه هستند، ضمانت زنجیره ای را بپذیرند.

فرماندار عنبرآباد به بررسی مسائل پیش رو جهت ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح مسکن ملی در این شهرستان نیز پرداخت و از دستگاههای متولی درخواست کرد: در اسرع وقت نسبت به صدور سند واحد های مسکونی ساخته شده اقدام نمایند.

ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی طی شش ماه آینده در شهرستان عنبرآباد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha