بارش شدید باران در منوجان؛ موجب ریزش منزل و فوت یک هم استانی شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به بارش باران در جنوب استان کرمان؛ گفت: تخریب یک باب منزل مسکونی در جریان بارندگی در شهرستان منوجان متاسفانه یک فوتی برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد امیرخانی افزود: صبح امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه در پی گزارش تخریب یک منزل مسکونی و گرفتاری یک فرد در زیر آوار در بخش آسمینون و شهر نودژ منوجان، بلافاصله پس از اعلام نیروی انتظامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، تیم شعبه شهرستان منوجان به صحنه حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر از ساعت ۷:۳۰ امروز عملیات امدادرسانی به این فرد را آغاز کردند و در نهایت این فوتی که یک آقای ۴۸ بود؛ با همکاری عوامل حاضر در صحنه در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از زیر آوار رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه تاکنون آبگرفتگی منزل مسکونی در استان به ویژه در جنوب نداشته ایم، عنوان کرد: اما شاهد مواردی به صورت موردی در کپرهایی در حاشیه روستاهای شهرستان‌ های کهنوج، قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب دچار آبگرفتگی بوده ایم؛ که با حضور تیم‌ های عملیاتی هلال احمر ارزیابی و توزیع نایلون به ساکنان آن‌ ها صورت گرفت.

روابط عمومی هلال احمر کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha