برخورد قاطعانه با نانوایی های متخلف در سیرجان

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت: دستگاه‌ های نظارتی و متولی امر از جمله تعزیرات حکومتی با نانوایی‌ های متخلف این شهرستان با قاطعیت برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان سیرجان که با هدف ارتقاء کیفیت وساماندهی واحدهای نانوایی ؛ بررسی مشکلات بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: دستگاه‌ های نظارتی و متولی امر از جمله تعزیرات حکومتی با نانوایی‌ های متخلف این شهرستان با قاطعیت برخورد کنند.

وی بر تشدید نظارت ها بر واحدهای صنفی و نانوایی های سیرجان تاکید کرد و اظهار کرد: نظارت ها در تمامی روزهای هفته با دقت بیشتری صورت گیرد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی شود.

فرماندار سیرجان افزود: نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت های مهم کارگروه آرد و نان، در راستای رضایت مندی شهروندان باشد.

یعقوبی پور، از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در زمینه افزایش قیمت خودسرانه از جمله در نانوایی ها مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند، تا در سریع ترین زمان، بررسی شود و با فرد متخلف برخورد صورت گیرد.

رعایت مسایل بهداشتی، وزن چانه، رعایت ساعات پخت نانوایی ها، ارتقای کیفیت پخت نان ، نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی ها، تشویق نانوایی های دارای عملکرد مثبت و برخورد قاطع با متخلفین از جمله موارد مورد تاکید فرماندار ویژه سیرجان در این جلسه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha