تربیت نسلی در مسیر امام و شهدا رسالت اصلی همه ماست

مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونان آموزش ابتدایی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور، در کرمان گفت: تربیت نسلی در مسیر امام راحل(ره) و شهدا رسالت اصلی همه ما هست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عباس ارغوانی، گفت: خرسندم که در معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، پرورش و تربیت از آموزش مهمتر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۴ بار در قرآن تعلیم و تربیت آمده که سه بار تربیت مقدم بر تعلیم است، افزود: طبق فرمایش امام علی(ع) هر کسی که می خواهد در مسائل تربیتی الگو، امام و پیشوا باشد؛ باید نفس خود را تربیت کند، بیشترین تاثیر را ما از معلمان ابتدایی خود گرفته ایم و بیشترین اثرپذیری دانش آموزان در این مرحله است.

مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در دوره ابتدایی نهالی در وجود دانش آموز کاشته و ریشه دار می شود؛ به گونه ای که طوفان ها نتوانند آسیبی به آن وارد کنند.

ارغوانی تصریح کرد: شهدا زنده اند؛ به ویژه شهیدی چون سردار سلیمانی، این ابرمرد را می توانیم از زبان رهبری بهتر بشنویم و بشناسیم، همه ما باید رسالت خود را که تربیت نسل آینده در مسیر شهدا و امام(ره) هست را به درستی انجام دهیم.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha