شأن نخست ما خدمتگزاری مردم و ارایه خدمات باکیفیت است

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان یزد بر بهره‌مندی از توان مدیریتی بانوان تاکید کرد و گفت:شأن نخست ما خدمتگزاری مردم و ارایه خدمات باکیفیت است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت، مهرداد بذرپاش در حاشیه سفر استان یزد در جمع تعدادی از کارمندان بر بهره مندی بیشتر از توان بانوان در پست‌های مختلف مدیریتی تاکید کرد و گفت شان نخست همه ما خدمتگزاری به مردم است و این ویژگی باید سرلوحه انجام کارها در بخش های مختلف قرار بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی، افزود: در ستاد وزارتخانه نیز اعلام کردم که بهره مندی از بانوان ایران در قسمت های مختلف در مجموعه وزارت راه و شهرسازی افزایش می یابد.

بذرپاش در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر همبستگی و انسجام خواستار عمل به وظایف بیش از گذشته شد و تصریح کرد باید تلاش کنیم تا محیط کارمان با اعتقاداتمان آهنگ شود. انتظار دارم همانگونه که در خانه و خانواده مسئولیت پذیری داریم در محیط کار نیز این ویژگی را از گذشته جاری و ساری کنیم تا بتوانیم آینده درخشان تری در مجموعه وزارت راه و شهرسازی رقم بزنیم.

وی بهره مندی از مشورت همکاران وزارت راه و شهرسازی را از برنامه‌های پیش رو عنوان کرد وی افزود: سازمانی که امروزش با روز گذشته تفاوتی ندارد دچار خسران میشود. ‌بنابراین انتظار می رود هر روز با ابتکارات جدید و تصمیم گیری های شجاعانه آینده بهتری برای راه و شهرسازی رقم بزنیم.

بذرپاش رضایتمندی مردم را در گرو ارائه خدمات با کیفیت و اقدامات مبتکرانه عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات بهتر در زیر مجموعه های راه و شهرسازی از جمله بخش هوایی، راهداری، هواشناسی و... سبب می شود رضایتمندی مردم حاصل شده و مسئولیت های محوله با کیفیت بهتری ارائه شود.

وی در پایان بر بهره مندی از ظرفیت بانوان تاکید کرد و گفت: ما را از فکر ها و ایده های تان مطلع سازید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha