ارسال ۱۰۰ هزار دلنوشته به جشنواره "عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم"

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه جشنواره کشوری عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار دلنوشته به اولین جشنواره کشوری عهد کودکان دبستانی به حاج قاسم سلیمانی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ معصومه نجفی در آیین اختتامیه جشنواره کشوری عهد کودکان دبستانی با شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد، خاطر نشان کرد: مغناطیس حاج قاسم شما را به اینجا کشانده و این چهارمین جلسه جشنواره عهد کودکانست؛ که من در آن شرکت می کنم و ای کاش این برنامه ها هفتگی بود و خوشبختانه در دهه ای که برنامه های شهادت حاج قاسم در کشور اجرا می شد.

وی افزود: این جشنواره در ۷۵۰ منطقه آموزشی کشور برگزار شده؛ یعنی گفتمان حاج قاسم در همه جا جاری و ساری است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ هزار دلنوشته به اولین جشنواره کشوری عهد کودکان دبستانی به حاج قاسم سلیمانی ارسال شده است.

نجفی ابراز داشت: کودکان ایرانی در جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی با نگارش دلنوشته، اجرای سرود و دکلمه اوج ارادت و معرفت خود را به سردار دل ها به تصویر کشیدند و نشان دادند.

شایان ذکر است؛ در این‌ جشنواره از برگزیدگان قدر دانی و از کتاب "عهدنامه کودکان با سردار دلها" با حضور خانواده دانش آموز شهید علی اصغر لری گویینی (شهید حادثه تروریستی شاه چراغ(ع))رونمایی شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha