از کتاب "نشست های نقد آرای قضایی" دادگستری کل استان کرمان رونمایی شد

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان، گفت: از کتاب نشست های نقد آرای قضایی دادگستری کل استان کرمان در سال ۹۹، با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از قضات و مسئولین رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمدباقر اسلامی در این آیین گفت: کتاب نشست های نقد آرای قضایی دادگستری کل استان کرمان در سال ۹۹ بر مبنای دستاوردهای پنج نشست نقد رای از سوی مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه چاپ و منتشر شده است.

وی با اشاره به این مطلب که این کتاب توسط معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و به کوشش مدیریت آموزش این معاونت تدوین شده است، افزود: شمارگان این کتاب در مرحله نخست ۵۰۰ جلد است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان یادآور شد: در سال جاری هفت جلسه نقد رای در دادگستری کل استان کرمان برگزار شده است.

اسلامی ضمن تاکید بر این مطلب که نشست‌ های نقد رای متعاقب دستورالعمل ریاست قوه قضاییه مبنی بر نقد آرای قضات برگزار می‌ شود، خاطرنشان کرد: در این نشست‌ ها قضات متقاضی آرای صادره خود را به معرض نقد قرار داده و پیرامون آن‌ ها بحث و تبادل نظر صورت می‌ گیرد.

دادگستری کل استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha