نقشه ای که در سایه سهل انگاری ها هر بار پررنگ تر می شود

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمان و آخرین رنگ بندی وزارت بهداشت، تعداد شهرهای نارنجی استان کرمان از یک شهر به دو شهر افزایش یافت و شاهد سیر صعودی مبتلایان به کووید در این استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کرمان؛ ۵۶ نفر به بستری های کرونایی استان کرمان در طول یک هفته اضافه شده است و متاسفانه ۴ نفر از هم استانی ها نیز در طی یک هفته بر اثر کرونا جان باختند.

اگر نگاهی به رنگ بندی کرونایی نقشه استان بیندازیم؛ یک شهر به تعداد شهرستان های نارنجی استان اضافه شده است و شهرستان کوهبنان نیز رنگ نارنجی به خود گرفته است، شهرستان سیرجان نیز که در هفته گذشته تنها شهر نارنجی استان بود، هم اکنون باز هم در وضعیت نارنجی قرار دارد و اینگونه که آمارها نشان می دهد؛ بیشترین تعداد مبتلایان و بستری های کرونایی استان را نیز به خود اختصاص داده است.

دو شهر رابر و قلعه گنج نیز طبق هفته گذشته دو شهر زرد کرونایی استان می باشند و تعداد شهرهای زرد ثابت مانده و تغییری نکرده است.

سایر شهرستان های استان نیز شامل: کرمان، راور، زرند، رفسنجان، انار، شهربابک، بردسیر، بم، فهرج، نرماشیر، ریگان، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، بافت، ارزوئیه، رودبارجنوب، کهنوج و منوجان نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha