تلاش برای برگزاری امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی در استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، با بیان اینکه در حال آماده سازی زیرساخت ها برای امتحانات نهایی هستیم، گفت: بنا داریم امتحان ها به صورت الکترونیکی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نشست مشترک مسئولان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با مدیرکل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان، برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این جلسه با اشاره به اهمیت تغذیه سالم گفت: خود مراقبتی یکی از مولفه های مورد نیاز در پیشگیری از بیماری ها و آسیب های اجتماعی است.

رضا رضایی با بیان اینکه در حال آماده سازی زیرساخت ها برای امتحانات نهایی هستیم و بنا داریم امتحان ها به صورت الکترونیکی انجام شود، گفت: همه باید در برابر سلامت خود و جامعه مسئولیت پذیر باشیم، که قطعا تاثیرگذارترین قشر در جامعه فرهنگیان هستند که می توانند در زمینه فرهنگ سازی تغذیه سالم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نقش داشته باشند.

وی افزود: سطح بهداشت عمومی یکی از شاخصه های توسعه پایدار در هر کشوری است، همه ما موظف هستیم به تصمیم گیری ها و توصیه های کارشناسان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه توجه کنیم، چون سلامت دانش آموزان و معلمان خط قرمز ماست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آسیب های آموزش مجازی تصریح کرد: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون نباید اجازه دهیم که وارد موج جدید کرونا شویم، تا مجبور نباشیم مدارس را تعطیل کنیم و مجدد به سمت آموزش مجازی برویم.

شایان ذکر است؛ نشست مشترک مسئولان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جمله معاون بهداشتی، مدیر گروه بیماری های واگیر، مدیر گروه سلامت دهان و دندان، مدیر گروه بخش مدارس، مدیر گروه سلامت محیط کار، مدیر گروه تغذیه و...با مدیرکل و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha