اطلاعیه راهداری جنوب کرمان/ از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اعلام کرد: با توجه به بارش شدید برف در گردنه سربیژن ساردوئیه جیرفت از رانندگان درخواست شده است در صورت ضروری نبودن سفر از تردد در جاده های برفی خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اعلام کرد: با توجه به صدور اطلاعیه مرکز مدیربت راههای جنوب کرمان مبنی بر بارش شدید برف در گردنه سربیژن ساردوئیه جیرفت از رانندکان خواسته شده است از این ساعت در صورت ضروری نبودن سفر از تردد در جاده های برفی خودداری کنند و یا زمان سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به حجم بارشهای عصر امروز و امشب در ارتفاعات جیرفت در محدوده گردنه های سربیژن به راین و سربیژن به سمت بافت از رانندگان خواسته شده است برای عزیمت به سمت کرمان و بافت از مسیر جیرفت_جبالبارز تردد کنند.

با تلاش راهدران کار برف روبی و نمک پاشی این محور با جدیت در حال انجام است؛ لذا با توجه به میزان تردد در مسیر و ترافیک موجود کار عملیات راهداری را کند و زمینه عملیات ماشین آلات را محدود کرده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است؛ رانندگانی که قصد تردد در جاده های جنوب کرمان را دارند قبل از حرکت با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های اداره کل اهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تماس بگیرند.

مدیر کل راهداری جنوب استان کرمان از بارش برف و باران در دو گردنه برف خیز ساردوئیه و جبالبارز شهرستان جیرفت خبر داد.

مجتبی محمودی گفت: بارش برف از عصر امروز در گردنه‌های برفگیر امیرالمومنین ساردوئیه و سربیژن آغاز شده است وهمچنان ادامه دارد.

وی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این ۲ مسیر برف گیر در جنوب کرمان را دارند، بدون زنجیر چرخ از تردد در این مسیرهای برف گیر خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha