تردد در محورهای شریانی جنوب کرمان به جز دو محور فرعی جریان دارد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب استان کرمان گفت: جاده‌ های اصلی و شریانی جنوب کرمان باز و تردد در کلیه محورها به صورت روان جریان دارد؛ اما دو محور فرعی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی محمودی گفت: با تلاش راهداران مجموعه راهداری جنوب استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته، علیرغم بارش باران و برف در حوزه راه‌ های جنوب کرمان، هیچگونه راه مسدودی وجود ندارد؛ اما دو محور منوجان به هشتبندی استان هرمزگان در محدوده تجدانو و محور رودبار_ کهنوج در محل آبنمای مظفرآباد به علت طغیان رودخانه فصلی مسدود است .

وی از فعال بودن ۸ تیم راهداری در قالب ۸۰ نفر نیروی راهدار در مجموعه راه‌ های جنوب کرمان خبر داد و افزود: تا پایان دیشب با توجه به بارش برف در گردنه‌ های برفگیر، کار عملیات برف روبی در سطح جاده‌ های برفگیر با دستگاه‌ های راهداری انجام شد و هیچ جاده مسدودی نداریم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در برخی از جاده‌ های روستایی جنوب کرمان به علت بارش باران، برخی نقاط دچار آب بردگی شده اند؛ که پس از اولویت راه‌ های اصلی و شریانی به همت عوامل راهداری و دستگاه‌ های راهداری، این تخریب‌ ها هم بر طرف خواهد شد.

مجتبی محمودی تصریح کرد: هم اکنون در برخی از جاده‌ های جنوب کرمان با توجه به گزارش گشت‌ های راهداری و دوربین‌ های نظارت تصویری، شاهد پدیده مه و کاهش دید افقی هستیم.

وی با بیان اینکه جاده‌ های جنوب کرمان لغزنده است، از رانندگان خواست به علت کاهش دید افقی، جوانب احتیاط را رعایت و از سالم بودن چراغ‌ ها برای ورود به این مناطق اطمینان حاصل کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب استان کرمان هم برای پاسخگویی به مردم و رانندگان از وضعیت جوی فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha