حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در حوادث اخیر موجب دلگرمی ما شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ خاطر نشان کرد: حضور به موقع عزیزان پیشکسوت در اتفاقات اخیر باعث قوت قلب و اعتماد به نفس ما شد و توانستیم به سرعت آرام سازی فضای را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری در نشست یاران حاج قاسم با حضور پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در تالار برق کرمان برگزار شد؛ اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس میدان شناسی عزیزان رزمنده( پیشکسوتان کنونی ) هشت سال دفاع جانانه یک سانتی متر از خاک کشور را به دست دشمن ندادید، دشمنی که با پشتیبانی همه دنیا در برابر ما ایستاده بود نتوانست ذره ای از خاک ما را اشغال کند.

وی افزود: بعد از جنگ نیز میدان شناسی شما در امنیت جنوب شرق، سپس در بازسازی کشور، خدمت رسانی به مردم و در حوادث اخیر کشور قوت قلب بسیار خوبی برای ما است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین تجلیل و تکریم از فرماندهان پیشکسوت و مردان بی‌ ادعای صحنه نبرد اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس در میدان‌ شناسی، تامین امنیت جنوب‌ شرق کشور، بازسازی‌ ها و خدمات‌ رسانی به مردم، قوت قلب و اعتماد به نفس خوب برای ما نسل دوم سپاه هستند و قطعا به دعای خیر و تجربیات و اعتماد به نفس پیشکسوتان در بحران‌ های مختلف نیاز داریم و باید این دستاوردها را در اختیار جوان‌ ترها قرار دهید.

سردار نظری بیان کرد: تیپ پیشکسوتان شهید حاج‌ یونس زنگی‌ آبادی توسط سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله و به توصیه سردار شهید حاج‌قاسم شکل گرفت، تا بچه‌ های لشکر ۴۱ ثارالله را دور هم جمع کنند.

وی از تبیین لزوم حضور در انتخابات به‌ عنوان یکی از نمودهای تشکیل گردان پیشکسوتان شهید حاج‌ یونس زنگی‌ آبادی نام برد و تاکید کرد: در روزهایی که دشمن به‌ دنبال انشقاق بین مردم برای عدم شرکت در انتخابات بود و پیش‌ بینی می‌ کرد مشارکت کمتر از ۴۰ درصد باشد، اما با کار تبیینی پیشکسوتان لشکر ۴۱ ثارالله شاهد شرکت بیش از ۶۰ درصدی در استان کرمان بودیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: یکی از آروزهای شهید سلیمانی این بود که بچه‌ های لشکر ۴۱ ثارالله را دوباره دور هم جمع کند؛ از این‌ رو تصمیم بر این شد که لشکر پیشکسوتان شهید حاج قاسم سلیمانی را تشکیل و زیرساخت‌ های جزئی فراهم شده و کار در حال انجام است.

سردار نظری تصریح کرد: نسل دوم سپاه کم کم سکاندار شدند و ما به دعای خیر و تجربیات و اعتماد به نفسی که شما در بحران های مختلف به دست آورده اید نیازمند هستیم.

وی ادامه داد: لشکر پیشکسوتان شهید حاج قاسم سلیمانی را تشکیل دادیم و زیرساخت های جزئی فراهم شده و کار پیش می رود و نمود کار خوب لشکر را در همه روستا و شهرها را دیدیم و با کار تبیینی که انجام داده شد، مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم را در انتخابات داشتیم.

سردار نظری عنوان کرد: لشکر پیشکسوتان در بحران سیل سال گذشته و همچنین در مسائل اخیر کشور به ویژه با توجه به حساسیت استان کرمان به عنوان استان شهید سلیمانی خوش درخشید.

نظری بیان کرد: در آن روزها که سیل آمد، پیشکسوتان دفاع مقدس برای خدمت‌ رسانی به مردم پای کار بودند و در ۲۳ شهریور ماه که جریان‌ های مخل امنیت را شاهد بودیم و دشمنان قصد داشتند، نفوذ و محبوبیت حاج‌ قاسم در دل آزادگان جهان را کمرنگ کنند، باز هم پیشکسوتان دفاع مقدس موجب آرامش ما بودند.

وی خاطر نشان کرد: حضور به موقع عزیزان پیشکسوت در اتفاقات اخیر باعث قوت قلب و اعتماد به نفس ما شد و توانستیم به سرعت آرام سازی فضای را انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد اقدامات داعش‌ وارانه برخی بودیم اما حضور شما پیشکسوتان برای حفاظت از مکان‌ ها قوت قلبی برایمان شد از این رو با تصمیم‌ گیری، طرح‌ ریزی‌ ها و تقسیم‌ بندی کارها با نیروی انتظامی توانستیم کار را جمع کنیم.

شایان ذکر است؛ در ادامه این گردهمایی، چند تن از پیشکسوتان دفاع‌مقدس و همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرات خود را از دفاع مقدس بیان کردند و از ویژگی های این شهید والامقام سخن گفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha