شهرستان بردسیر رتبه اول دادرسی الکترونیک در استان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از کسب رتبه اول پرونده‌ های تمام الکترونیک و دادرسی الکترونیک استان کرمان توسط دادسرای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ افشین صالحی نژاد ضمن تأکید بر استفاده از فناوری‌ های الکترونیکی نوین برای تسریع در روند رسیدگی به شکایات مردم در دادسرای شهرستان بردسیر، گفت: بدین منظور از سامانه‌ هایی همچون: سمپ، اتوماسیون و ... برای سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌ ها استفاده می‌ شود.

وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب دادسرای بردسیر در بحث رسیدگی به پرونده‌ ها و استفاده از سامانه‌ های الکترونیکی نوین بیان کرد: بر این اساس طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی معاونت فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان، دادسرای بردسیر رتبه اول استانی را از نظر پرونده‌ های تمام الکترونیک به خود اختصاص داده است.

این مقام قضایی افزود: برخط بودن خدمات و پرونده‌ های بدون کاغذ از خدماتی است که از صفر تا صد رسیدگی در سامانه صورت می‌ گیرد.

صالحی نژاد، بیا کرد: دادسرای این شهرستان برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ ها با استفاده از فناوری‌ های الکترونیک نوین، رتبه نخست دادرسی الکترونیک را نیز در استان کرمان به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: این روند پس از شیوع ویروس کرونا برای کاهش تردد مردم، ارائه خدمات غیرحضوری در دستور کار قرار گرفته است و با تلاش و همت قضات و کارکنان اداری به جایگاه مطلوب کنونی رسیده است.

دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha