اعزام قریب به ۴ هزار دانش آموز از استان کرمان به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان و دبیر قرارگاه راهیان نور دانش آموزی استان کرمان گفت: امسال جمعیتی قریب به چهار هزار نفر از دانش آموزان استان کرمان در قالب ۱۶ کاروان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و مراسم اعزام نخستین گروه‌ ها روز جمعه هفتم بهمن جاری از محل گلزار شهدای کرمان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ «عبدالرضا روزخوش» اظهار داشت: پس از دو سال وقفه در اعزام کاروان‌ های راهیان نور به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال این اقدام صورت می‌ گیرد و دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان استان کرمان در قالب ۱۶ کاروان در بهمن و اسفند ماه سال جاری به مناطق راهیان نور اعزام می‌ شوند، افزود: دانش آموزان دختر استان کرمان در قالب ۱۰ کاروان در بهمن و پسران در قالب ۶ کاروان در اسفند سال جاری اعزام می‌شوند.

دبیر قرارگاه راهیان نور دانش آموزی استان کرمان تصریح کرد: امسال جمعیتی قریب به چهار هزار نفر از دانش آموزان استان کرمان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند و مراسم اعزام نخستین گروه‌ ها روز جمعه هفتم بهمن جاری از محل گلزار شهدای کرمان خواهد بود.

سرهنگ «روزخوش» خاطرنشان کرد: دانش آموزان پنج روز در مناطق عملیاتی و یادمان‌ های اروند، شلمچه، دهلاویه و هویزه حضور یافته و از این اردوی فرهنگی تربیتی استفاده خواهند کرد.

وی یادآور شد: برای دانش آموزانی نیز که در این اردو شرکت نمی کنند، راهیان نور در بستر فضای مجازی و سامانه شاد پیش بینی شده است، تا از این فضای معنوی استفاده کنند.

دفاع مقدس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha