اقدام اروپا علیه سپاه نشان واهمه دشمن از اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش در سی و ششمین یادواره سردار بی‌ سر شلمچه در بخش طغرالجرد کرمان، گفت: مصوبه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان از واهمه دشمنان از اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر سرتیپ دوم «امیر غلامعلیان» در سی و ششمین یادواره سردار بی‌ سر شلمچه شهید ماشاءالله رشیدی و همرزمان شهیدش و یادبود شهدای گمنام بخش طغرالجرد کرمان در مسجد جامع کیانشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: مصوبه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان از واهمه شدید دشمنان از اقتدار و اتحاد نیروهای مسلح است.

وی افزود: پارلمان اروپا اشتباه بزرگ و استراتژیکی در خصوص سپاه مرتکب شده است و یقیناً بدانند، که این اقدام نابخردانه آنان ذره‌ای کارکنان نیروهای مسلح را در اهداف الهی خود دور نخواهد کرد و بلکه با تمام اقتدار به پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) حرکت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب‌ شرق ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در خصوص اینکه «جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است»، اظهار کرد: امروز بر همگان واجب است در هر سطحی از جامعه که قرار دارند، روشنگری کرده و در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان اهداف آن‌ها را برای آحاد جامعه تبیین کنند.

امیر غلامعلیان تصریح کرد: بیان روشنگرانه رشادت‌ های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین است که نباید از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال یک دهکده جهانی بوده و خودش را کدخدای عالم می‌ داند، بیان کرد: امروز تئوریسین های آمریکا در کتاب‌ های خود صراحتاً اذعان کرده‌ اند؛ که انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را در مسیر اضمحلال قرار داده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب‌ شرق ارتش، دفاع از مرزهای کشور را افتخاری بزرگ قلمداد و عنوان کرد: این آمادگی در نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، که با پایش مستمری که از مرزهای کشور دارد، کوچک‌ ترین تهدیدی از دشمنان را در کسری از ثانیه پاسخ خواهند داد.

امیر سرتیپ غلامعلیان در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری مدبرانه ولایت‌ فقیه، در حوزه نظامی هیچ وابستگی به خارج از کشور ندارد و به قدرت بازدارندگی در دنیا رسیده است و یقیناً دشمنان از اتحاد بین نیروهای مسلح کشور واهمه دارند.

دفاع مقدس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha