پروازها در فرودگاه کرمان جریان دارد

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان گفت: با توجه به بارش برف از شب گذشته، با تلاش عوامل فرودگاه، کلیه باندهای پرواز برف روبی شده و هیچ لغوی پرواز نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی جزینی زاده با اشاره به بارش برف در این استان طی شب گذشته تا بامداد امروز گفت: سطوح عوامل پروازی فرودگاه بین‌ المللی آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی کرمان با تلاش عوامل و برف روبی باندهای پرواز باز ماند.

وی افزود: با اشاره به تلاش چند ساعته پرسنل فرودگاه عملیات برف روبی سطوح عوامل پروازی در فرودگاه کرمان با فرچه و به طول هشت کیلومتر با همراهی اعضای تیم GRF انجام شد.

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان تصریح کرد: تیم های GRF شامل؛ ادارات حراست و امنیت فرودگاهی، آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما، برج کنترل ترافیک هوایی، تسهیلات و سامانه های فرودگاهی، ارتباطات، ناوبری و پایانه ها و اماکن و واحد خدمات و فرودگاهی بودند، که عملیات برف روبی را انجام دادند.

جزینی زاده تاکید کرد: با وجود این شرایط هیچگونه لغوی پرواز نداشتیم و پرواز ساعت پنج و ۳۰ دقیقه هواپیمایی ماهان به شماره ۱۰۵۰ به مقصد تهران پس از انجام عملیات برف زدایی و DE ice در ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه امروز انجام شد.

وی اظهار داشت: همچنین پرواز BAE شرکت هواپیمایی ماهان به شماره ۴۵۶۲ به مقصد اصفهان که می بایست ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه انجام شود به دلیل مساعد نبودن هوای اصفهان با تاخیر انجام شد.

اداره کل فرودگاه های استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha