پرواز زائران اربعین از فرودگاه کرمان هر شنبه صورت می پذیرد

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان؛ گفت: هم اکنون هفته ای یکبار در روزهای شنبه پرواز زائران اربعین از مقصد فرودگاه کرمان به عتبات توسط شرکت هواپیمایی کاسپین صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی جزینی زاده در جلسه تسهیلات با موضوع پروازهای اربعین از فرودگاه بین المللی کرمان گفت: مقرر شده است؛ برخی از شرکت‌ های هواپیمایی در صورت وجود شرایط، نسبت به برقراری پرواز برای انتقال زائران اربعین به مقصد نجف و بغداد از فرودگاه کرمان اقدام کنند.

وی با اشاره به موج عظیم و خیل ارادتمندان عازم به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، افزود: پیگیری‌ های لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌ های هواپیمایی برای برقراری پروازهای فوق العاده در ایام اربعین حسینی به عمل آمده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان تصریح کرد: هم اکنون از فرودگاه بین المللی کرمان، شرکت هواپیمایی کاسپین در روزهای شنبه نسبت به اعزام زائران عتبات اقدام می کند.

جزینی زاده خاطرنشان کرد: مقرر شده است؛ شرکت‌ های هواپیمایی آتا، جمهوری اسلامی و ماهان در صورت وجود شرایط فنی و عملیاتی و همچنین اخذ مجوزهای مرتبط نسبت به برقراری پرواز برای انتقال زائران اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مقصد نجف اشرف و بغداد از فرودگاه بین المللی کرمان اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha