افتتاح ۲۹۵ طرح در کرمان بمناسبت دهه فجر

فرماندار کرمان از افتتاح ۲۹۵ طرح با یک هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کرمان طی ایام‌ الله دهه فجر در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بابایی در جلسه هماهنگی طرح های دهه فجر استانداری با حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران سراسر استان، گفت: فرمانداری کرمان در شهرستان کرمان با ۴۵هزار کیلومتر مربع در قالب ۶ بخش، ۱۳ شهر و ۱۴۴ دهیاری خدمات خود را به مردم ارائه می دهد.

وی افزود: شهرستان کرمان ۶۱ طرح با ۳۵۳ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر کلنگ زنی می‌ شود، که علاوه بر طرح هایی است که طی سال گذشته افتتاح و یا آغاز شده‌ اند.

فرماندار کرمان تصریح کرد: در شهرستان کرمان طی یک سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد تومان طرح، سرمایه‌ گذاری و کلنگ‌ زنی شده و یا در شرف اجراست.

بابایی، در خصوص طرح‌ های گازرسانی در شهرستان کرمان، بیان کرد: گازرسانی شهری ۱۰۰ درصد و مجموع گازرسانی شهری و روستایی شهرستان کرمان ۹۸ درصد انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۲۹۵ طرح با یک هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کرمان طی ایام‌ الله دهه فجر افتتاح می شود، تصریح کرد: افتتاح ۴۶ طرح با ۲۴ میلیارد تومان در دهه فجر مربوط به دهیاری‌های شهرستان کرمان است.

فرماندار کرمان؛ همچنین از آغاز نصب دوربین‌ های پایش تصویری روستاها خبر داد.

بابایی، از تلاش دهیاران و شهرداران به لحاظ حضور فعال در عرصه های عمران، فرهنگی، اجتماعی، بحران و سایر عرصه ها قدردانی نمود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha