برگزاری جشن‌ های روایت پیشرفت ویژه ایام‌ الله دهه فجر در کرمان

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری ۱۰ جشن روایت پیشرفت ویژه ایام‌ الله دهه‌ فجر توسط فرمانداری های استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی اسدی‌ زاده در جلسه هماهنگی طرح های دهه فجر با حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران سراسر استان عنوان کرد: محوریت کار برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌ الله دهه فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قالب ۲۶ کمیته دنبال می‌ شود.

وی ادامه داد: همه کمیته‌ ها بحث روایت پیشرفت و تبیین دستاوردهای دولت مردمی را در دستور کار دارند، که علاوه بر ارائه خدمات چهل و چهار ساله انقلاب، یک ساله گذشته از دولت مردمی و اقدامات صورت گرفته روایت شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان اظهار داشت: برگزاری ۱۰ جشن محوری "روایت پیشرفت" توسط فرمانداری ها تدارک دیده شده و از صدا و سیمای مرکز کرمان پخش خواهد شد.

اسدی‌ زاده تصریح کرد: کلید واژه "روایت پیشرفت" به شورای اطلاع‌ رسانی دولت پیشنهاد و به تمام استان‌ها تسری داده شده است.

وی بر برگزاری جشن‌ های محوری دهه فجر در تمام بخش‌ ها و روستاها با ماهیت شورآفرین و رویکرد مردمی تاکید و ابراز کرد: تلاش شود ظرفیت‌ های شهرستان ها در بخش‌ های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن، هنرهای بانوان و غیره معرفی، به بخش‌ های مغفول پرداخته و از نمونه‌ها تقدیر شود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha