افتتاح مرکز مشاوره و رهگیری شغلی سربازان وظیفه سپاه ثارالله کرمان

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: مرکز مشاوره و رهگیری شغلی برای اولین بار در سپاه ثارالله استان کرمان با حضور معاون آموزش اداره کل فنی حرفه استان کرمان و معاون همانگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت دهه فجر کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ پاسدار احمد مرادی زاده اظهار کرد: با همکاری مراکز فنی و حرفه ای در استان و شهرستان مهارت آموزی سربازان وظیفه انجام شده است.

وی افزود: اجرای مهارت آموزی احتیاج به زیر ساختهایی دارد که به مرور زمان در ستادهای نیروهای مسلح پیگیری می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از زیرساختهایی که نیاز آن احساس می شد، افتتاح مرکز مشاوره و رهگیری شغلی برای سربازان وظیفه بود که امروز به لطف خدا در ستاد سپاه ثارالله افتتاح شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، خاطر نشان کرد: سرباز به محض ورود به این ستاد و معرفی پس از آموزش به مرکز مشاوره مراجعه وضعیت شغلی خود و علاقه مندی هایی را که دارد ثبت می کند و در مسیر آموزش قرار می گیرد، که انشاء الله همراه با اتمام سربازی و دریافت کارت پایان خدمت گواهی نامه آموزش شغلی را هم دریافت کند.

معاون آموزش اداره کل فنی حرفه استان کرمان در این رابطه اظهار کرد: با همکاری سپاه ثارالله استان کرمان مرکز مشاوره و رهگیری شغلی برای اولین بار در سپاه ثارالله در استان و به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

افشین شهرکی افزود: در این مرکز مشاور شغلی، سربازان در آینده با راهنمایی کارشناسی می توانند شغل آینده خود را انتخاب کنند و در مسیر آینده شغلی موفق باشند.

وی خاطر نشان کرد: تعهداتی که قرارگاه مهارت آموزی در سپاه استان داشته ۲۰۱۸ آموزش داشته که تا به امروز صد در صد تحقق پیدا کرده است که جای بسی خوشحالی دارد.

بسیج کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha