افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۰ طرح در شهرستان ریگان در ایام الله دهه فجر

فرماندار شهرستان ریگان گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۴۰ طرح عمرانی در شهرستان ریگان با اعتبار ۱۴۵میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار امروز در نشست خبری که به مناسبت ایام الله دهه فجر در محل فرمانداری ریگان برگزار شد، گفت: طرح برق رسانی به دور افتاده ترین نقطه شهرستان و توسعه برق رسانی به روستاهای شهرستان در ایام الله دهه فجر با بهرمندی ۱۰۰۰خانوار افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح خانه بهداشت همت آباد و و مرکز بهداشتی درمانی عباس آباد و دهکن خبر داد و افزود: مرکز بهداشتی درمانی دهکن پس از سال ها بلاتکلیفی در دهه فجر به اهالی مناطق کوهستانی شهرستان خدمات ارایه می نماید.

فرماندار ریگان تصریح کرد: همچنین ۵ واحد آموزشی در مناطق عشایری و مرکز شهرستان و مجتمع آبرسانی چاه شماره ۶ شهر ریگان با اعتبار ۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

آبیار؛ از افتتاح طرح های شهرداری‌ های ۴ شهر ریگان شامل پارک دانشجو، میدان امام رضا ع ساختمان شهرداری رحمت آباد آسفالت معابر پارک ساحلی خبر داد.

وی عنوان کرد: سه روستای اسلام آباد کهور خشک ابراهیم آباد و سرزه از راه آسفالته مناسب در ایام الله دهه فجر برخوردار خواهند شد و ۵۰ هکتار از اراضی منطقه دهرضا به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده اند، که در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهند شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۰ طرح در شهرستان ریگان در ایام الله دهه فجر

فرماندار ریگان؛ عنوان کرد: سه راه فتحیه بخش گنبکی که سال ها شاهد تصادفات منجر به جرح و فوت بودیم در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

آبیار، با اشاره به افتتاح ۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و ۲۰طرح اشتغال زایی در این شهرستان، گفت: ۱۷ هزار و ۸۰۰ امین واحد مسکونی مقاوم در این شهرستان نیز افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: ۳ بند سنگ و سیمانی در مناطق کوهستانی ریگان افتتاح خواهد شد و باند دوم ریگان به نرماشیر و ریگان به جاسک و طرح اقدام ملی مسکن و طرح برق رسانی به حمیدآباد و درودی و آب آشامیدنی کلیچون و مهدی آباد کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندا ریگان اعلام کرد: مرکز معاینه فنی خودرو شهرستان ریگان که سال ها بلاتکلیف بود با پیگیری‌ های صورت گرفته در ایام الله دهه فجر به اهالی شهرستان خدمات رسانی ارائه می نماید

آبیار اظهار داشت: طرح های مخابراتی در روستاهای شهرستان افتتاح و طرح های عمرانی در بخش های شهرستان از دیگر طرح ها در شهرستان ریگان می باشند و کلنگ شهرک خورشیدی شهرک دامپروری اکو کمپ تپه های شنی نیز در این ایام به زمین می خورد.

وی همچنین از توزیع ۱۰هزار نهال انجیر در مناطق مستعد شهرستان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha