لزوم آموزش کارکنان وظیفه متناسب با نیازهای بازار کار

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در نشست قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در کرمان برگزار شد، گفت: نقش آموزش های مهارتی و توسعه توانمندسازی کارکنان وظیفه و متناسب بودن آموزش ها با نیازهای بازار کار یک اصل مهم است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن زاده در نشست قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که با حضور سردار کمالی مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تسهیلات ابلاغ شده برای اشتغال کارکنان وظیفه و عملکرد بانک های استان در اعطای تسهیلات، بر ضرورت همکاری هم دستگاههای اجرایی و نهاد های استان کرمان در همراهی و همکاری برای تحقق توانمندسازی و اشتغال سربازان ماهر تاکید کرد.

وی به نقش آموزش های مهارتی و توسعه توانمندسازی کارکنان وظیفه و متناسب بودن آموزش ها با نیازهای بازار کار اشاره و اظهار نمود: با امکانات و ظرفیت هایی که در استان کرمان وجود دارد امکان ایجاد اشتغال و درآمدهای مناسب برای کارکنان وظیفه منقضی از خدمت وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کرمان، عملکرد واحدهای زیربط نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی استان در مهارت آموزی و ایجاد اشتغال کارکنان وظیفه ماهر ترخیص شده را خوب ارزیابی نمود، لیکن از عدم ابلاغ به موقع تسهیلات توسط بانکهای عامل کشور گلایه کرد.

حسن زاده؛ همچنین به اهتمام استانداری به برگزاری جلسات گروه کاری مهارت آموزی و پیگیری رفع موانع و مشکلات مرتبط به اشتغال کارکنان وظیفه و راهبری و هماهنگی لازم در تحقق کامل برنامه ها و تعهدات استان کرمان در این خصوص اشاره نمود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha