افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی‌ های مجتمع مس سرچشمه

سومین نمایشگاه توانمندی‌ ها و نیازمندی‌ های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولان در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمانغ؛ سومین نمایشگاه توانمندی‌ ها و نیازمندی‌ های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان عصر امروز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولان در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گشایش یافت.


امیر حسن‌ زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تاکید بر لزوم برپایی این نمایشگاه‌ ها بیش از پیش، اظهار کرد: توانایی که در جوانان استان و دانشگاه‌ ها وجود دارد و همچنین ظرفیت‌ های معدنی استان باید معرفی شوند، که در کنار هم بتوانند در تولید و توسعه رویدادهای خوبی رقم بزنند.


وی افزود: با کمک صنایع و شهرک‌ های صنعتی کمک می‌ کنیم در شهرستان‌ های معدنی چنین رویدادهایی رقم بخورد که منتج به افزایش تولیدات بومی جهت تأمین نیاز صنایع بزرگ و اشتغالزایی بیشتر شود.

افتتاح سومین نمایشگاه توانمندی‌ های مجتمع مس سرچشمه

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در نمایشگاه توانمندی‌ ها و نیازمندی‌ های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تاکید کرد: صنایع بزرگ نیازمندی‌ های خود را از شرکت‌ های بومی تأمین کنند که ضمن حمایت از این شرکت‌ ها، اشتغالزایی نیز صورت گیرد.


حسن‌ زاده، رشد تولید در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را خوب ارزیابی و بیان کرد: این شرکت قابلیت و توانمندی‌ بیش از این را دارد و باید از این توانایی در جهت توسعه صنایع پایین‌ دستی مس استفاده شود، که اشتغالزایی شود.


شایان ذکر است؛ سومین نمایشگاه توانمندی‌ ها و نیازمندی‌ های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ دایر بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha