رویکردهای خلاقانه به گردشگران نوروزی توسط دستگاه‌های خدمات رسان مدنظر قرار گیرد

معاون امور عمرانی استانداری زنجان گفت: دستگاه های خدمات رسان در خصوص رویکردهای بومی نگری و خلاقانه در ایام نوروز به جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران استان فکری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، سید محمد شعاعی پیش از ظهر روز چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان باتوجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که امکان دارد سفرها زودتر شروع شود و برخی نیز از جمله راهیان نور شروع شده است که انتظار میرود دستگاه های خدمات رسان باید خدمات و فعالیت هایشان را برای مسافران زودتر شروع کنند.

وی با توجه به امکان تغییر شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان در ایام نوروزافزود: موارد آب و هوایی نیز باید در دستور کار ستاد خدمات سفر مدنظر قرار بگیرد.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری زنجان با اشاره به استفاده از پتانسیل های گردشگری استان بیان کرد: بروشور های گردشگری انگیزه ۱۰۰درصدی برای مسافرت و تغییر مسیر مسافر ایجاد نمی‌کند که باید در این راستا در استان برای افرایش جذب گردشگر به سراغ مسیرهای جذاب از جمله استفاده از استارتاپ ها ، اپلیکیشن ها، برقراری تورهای گردشگری و...که جذابیت برای مسافر را ایجاد کند.

شعاعی با بیان اینکه برخی جاذبه های گردشگری استان دارای پتانسیل بالایی است افزود: لازم است این پتانسیل ها شناسانده شود که شناسانده شدن هم بخشی به صورت رسانه ای و بروشور است و بخشی نیز می‌تواند برگزاری تورهای دو روزه می‌توانداثر بخش باشد.

وی با بیان اینکه انتظار دارم در ایام نوروز فعالیت های مسافرتی داخل شهر پررنگ تر باشد که در این راستا حفظ شئونات اهمیت فراوان دارد و خدمات شایسته ای برای مسافران که روزه دار نیستند فراهم شود و شهرداری نیز در این راستا پای کار باشد.

این مسئول با بیان اینکه طبق دستورالعمل ستاد خدمات سفر دستگاه های مختلف در گزارش بعد از نوروز کارهای جدید صورت گرفته توسط دستگاه ها گزارش شود افزود: دستگاه های خدمات رسان در خصوص رویکردهای بومی نگری و خلاقانه در ایام نوروز به جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران استان فکری کنند.

در ایام نوروز شئونات ماه رمضان در وجه اجتماعی شهر رعایت شود

در ادامه جلسه سیده فائزه موسوی مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان گفت: باتوجه به مقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز حتما شئونات رمضان در وجه اجتماعی شهر رعایت شود و همچنین محل های مناسبی برای اسکان مسافران در شهر قرار گرفته و سختگیری برای مسافران در این ایام انجام نشود.

وی با بیان اینکه در استان ابنیه ها و صنایع دستی فراوانی وجود دارد افزود: بهتر است در مکان های تاریخی و گردشگری استان بازارچه هایی تعیین شود و الزاما هم لازم نیست که فقط صنایع دستی باشد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha